Zapraszamy na szkolenie pt.
ELEKTRONIZACJA ZAMÓWIEŃ z miniPORTALEM OD WSZCZĘCIA POSTĘPOWANIA DO ZAWARCIA UMOWY
Obowiązki zamawiającego w zakresie e-faktur ustrukturyzowany od 18.04.2019 r.
Uczestnicy szkolenia po zakończonym cyklu szkoleń otrzymają:
Uczestnicy szkolenia poza materiałami szkoleniowymi otrzymają również specjalny „PAKIET DLA KIEROWNIKA ZAMAWIAJĄCEGO”.
Pakiet zawiera profesjonalnie opracowany regulamin komisji przetargowej, uwzględniający podział czynności pomiędzy członków komisji przetargowej oraz czynności wykonywane przez komisję przetargową również w postępowaniu elektronicznym.
Pakiet zawiera również komentarz dotyczący wynagrodzenia ryczałtowego w robotach budowlanych („Nowe spojrzenie na ryczałtowe wynagrodzenie w zamówieniach publicznych na roboty budowlane”). Jest to najnowszy komentarz zawierający orzecznictwo Krajowej Izby Odwoławczej, sądów apelacyjnych i Sądu Najwyższego. Komentarz umożliwi nie tylko podjęcie decyzji, czy w danej sytuacji wynagrodzenie ryczałtowe będzie najlepszym rozwiązaniem, ale także będzie pomocne w sporach: zamawiający - wykonawca.
Komentarz „Czynności zastrzeżone dla kierownika zamawiającego w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego” będzie natomiast pomocny przy podjęciu decyzji o upoważnieniu pracownika zamawiającego do wykonywania czynności zastrzeżonych dla kierownika zamawiającego.
1. Publikacja postępowania, składanie i otwarcie ofert z wykorzystaniem miniPORTALU.
2. Jak powinna przebiegać komunikacja zamawiającego z wykonawcą w postępowaniu z wykorzystaniem miniPortalu i w postępowaniu poniżej progów unijnych.
3. Składanie JEDZ, oświadczeń i dokumentów, aktualne orzecznictwo.
4. Przepisy dotyczące elektronizacji zamówień.
5. Przykładowe zapisy w SIWZ w postępowaniu z elektronizacją zamówień.
6. Przykładowe zapisy w postępowaniu mieszanym poniżej progu unijnego - z ofertą składaną w formie elektronicznej i pisemnej.
7. Jak przeprowadzić postępowanie poniżej progów unijnych z jednoczesnym wykorzystaniem formy pisemnej oferty oraz elektronizacji (dopuszczenie formy elektronicznej oferty w przetargu nieograniczonym poniżej progu unijnego).
8. Jakie zapisy powinny zawierać wezwania do uzupełniania oświadczeń i dokumentów w postępowaniu poniżej progów unijnych z jednoczesnym wykorzystaniem formy pisemnej oferty oraz elektronizacji.
9. Dokonywanie wyjaśnień i zmian treści SIWZ.
10. Kwalifikowany podpis elektroniczny i weryfikowanie podpisu elektronicznego.
11. Jak wykonawcy powinni składać oferty w postępowaniu z elektronizacją.
12. Czy jest dopuszczalne złożenie skanu oferty opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym?
13. Forma i postać oświadczeń i dokumentów składanych w postępowaniu poniżej progów i powyżej progów unijnych.
14. Jak postąpić w sytuacji, gdy wskutek awarii środka komunikacji elektronicznej nie jest możliwe złożenie oferty i JEDZ-a?
15. Omówienie funkcjonalności miniPortalu od opublikowania postępowania do wyboru oferty.
16. Składnie oświadczeń i dokumentów w postępowaniu z elektronizacją zamówień oraz formą pisemną oferty.
17. Błędy i nieprawidłowości w składanych ofertach, oświadczeniach i dokumentach.
18. Omówienie nieprawidłowości występujących w przebiegu postępowań.
19. Jak dokonywać zmian w zawartej umowie.
20. Przykłady aneksów sporządzanych na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1, 2, 3, 6 Pzp.
21. Obowiązki zamawiających w zakresie odbioru e-faktur ustrukturyzowanych od 18 kwietnia 2019 r.
22. Co to są ustrukturyzowane faktury elektroniczne?
23. Co to jest i jak funkcjonuje PFE - Platforma Elektronicznego Fakturowania.
24. Czy w SIW muszą być zapisy o e-fakturach ustrukturyzowanych?
25. Omówienie przepisów ustawy z dnia 21 lutego 2019 r. wprowadzającej przepisy RODO do ustawy – Prawo zamówień publicznych:
Chcesz wiedzieć więcej na temat Prawa Zamówień Publicznych
Czytaj portal wPrzetargach.pl - komentarze, dokumenty, pytania, opinie prawne - kliknij >>>>>
###TO_TOP###