Nasi partnerzy:

Kalendarz

Marzec 2024
Pon Wto Śrd Czw Pią Sob Nie
26272829123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Jak przygotować i przeprowadzać postępowania po nowelizacji ustawy - Prawo Zamówień Publicznych- Jastrzębia Góra

Przetarg nieograniczony i zamówienie z wolnej ręki po nowelizacji
Przedstawienie i omówienie nowego wzoru specyfikacji istotnych warunków zamówienia Przedstawienie i omówienie planu postępowań (art. 13a Pzp)

TO JEDYNE TAKIE SZKOLENIE W POLSCE !!!

Termin: 29.06 - 01.07.2016r.
zakwaterowanie od 28 czerwca 2016r.
Miejsce: Jastrzębia Góra
Hotel Astor
www.astorhotel.pl
Cena: 1750 zł netto od osoby
Trener: Józef Edmund Nowicki

Jeden z najbardziej rozpoznawalnych i doświadczonych wykładowców problematyki zamówień publicznych w Polsce...

więcej o Józef Edmund Nowicki

Szanowni Państwo,

Zapraszamy Państwa do jednego z najpiękniejszych miejsc polskiego Wybrzeża, jednego z najmodniejszych nadmorskich kurortów,

do hotelu ASTOR*** w Jastrzębiej Górze

na szkolenie z zakwaterowaniem i wyżywieniem, poświęcone omówieniu problemów i pokazaniu rozwiązań związanych ze stosowaniem znowelizowanej ustawy - Prawo zamówień publicznych.

Szkolenie odbędzie się w otoczeniu klifów, lasów i plaży, przy szumie morza oddalonego zaledwie o 100 metrów od hotelu.

W cenie szkolenia, do Państwa dyspozycji będzie basen, sauna, siłownia, centrum fitness gdzie po intensywnych zajęciach merytorycznych będziecie mogli w przyjaznej atmosferze zregenerować siły i się zrelaksować.

Hotel posiada również bowling - 2 tory, korty tenisowe oraz SPA.

O wartość merytoryczną szkolenia zadba, znany większości z Państwa, nasz ekspert Józef Edmund Nowicki, który na bazie swoich doświadczeń i obserwacji tego co się aktualnie dzieje w dziedzinie zamówień publicznych, specjalnie na to szkolenie przygotował autorski program.


My ze swej strony przygotowaliśmy dla Państwa bardzo bogaty program imprez towarzyszących:

  • kolacja grillowa przy akompaniamencie zespołu wykonującego szanty
  • uroczysta kolacja połączona z zabawą taneczną z DJ-em
  • rejs statkiem Wikingów
  • wycieczka na Hel z przewodnikiem
  • biesiada kaszubska na Helu w restauracji KUTTER połączona z degustacją regionalnych dań kaszubskich (polecanych przez Karola Okrasę) przy muzyce na żywo kaszubskiej kapeli.

Zależy nam, aby program merytoryczny szkolenia połączony był z możliwością wszechstronnego wypoczynku.

Cel szkolenia:

  • przedstawienie i omówienie zmian w ustawie - Prawo zamówień publicznych,
  • przedstawienie i omówienie postępowania w trybach przetargu nieograniczonego i zamówienia z wolnej ręki,
  • przedstawienie i omówienie nowego wzoru specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
  • przedstawienie i omówienie planu postępowań (art. 13a Pzp)
  • omówienie nowych procedur składania oświadczeń i dokumentów
  • omówienie czynności badania i oceny ofert, z uwzględnieniem nowych procedur składania oświadczeń i dokumentów,
  • konsultacje z wykładowcą,

Dodatkowe korzyści z udziału w szkoleniu:

Po szkoleniu Uczestnikom szkolenia zostaną przesłane pocztą elektroniczną:

  • komentarz do nowelizacji ustawy - Prawo zamówień publicznych (m. in. opis przedmiotu zamówienia, szacowanie wartości zamówienia, warunki udziału w postępowaniu, wykluczenie z postępowania, kryteria oceny ofert, rażąco niska cena, zamówienie z wolnej ręki, zmiany w umowie, zamówienia uzupełniające - ok. 100 stron komentarza z orzecznictwem KIO)
  • przykładowy wzór specyfikacji istotnych warunków zamówienia - wersja edytowalna
  • przykładowe wzory zaproszenia do negocjacji w trybie zamówienia z wolnej ręki

Gwarantujemy Państwu:

  • rzetelną wiedzę
  • odpowiednią liczbę godzin zajęć
  •  indywidualne konsultacje z wykładowcą po szkoleniu
  • możliwość zadawania pytań na bieżąco podczas zajęć
  • przyjazną atmosferę zajęć.

ORAZ WSPANIAŁY WYPOCZYNEK I NIEPOWTARZALNY NADMORSKI KLIMAT.

Wśród Uczestników zostaną rozlosowane nagrody:

Program do obsługi zamówień publicznych - ProPublico.

System ProPublico to innowacyjne narzędzie, które w sposób kompleksowy wspomaga przygotowanie i przeprowadzenie procedury przetargowej zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia  2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.), obsługując postępowania we wszystkich trybach przewidzianych w ustawie oraz w postępowaniu pozaustawowym do 14 000€.

Program zapewnia sprawne przygotowanie, prowadzenie i dokumentowanie zamówień od momentu wszczęcia postępowania, poprzez złożenie ofert, ich ocenę, kończąc na zawarciu umowy i ewidencjonowaniu przebiegu jej realizacji.

System ProPublico w sposób optymalny usprawnia pracę nad zamówieniami publicznymi zapewniając automatyczne tworzenie dokumentów, możliwość generowania i przesyłania ogłoszeń bezpośrednio do BZP, publikacji ogłoszeń w DUUE oraz szybki dostęp do wszelkiego rodzaju danych statystycznych i zestawień raportowych.

Program PPWydatki przeznaczony  do ewidencji i kontroli wydatków do 30 000 euro w jednostkach wydatkujących środki publiczne.

Program umożliwia klasyfikację wydatków po określonych grupach asortymentowych oraz kontrolę sumy wydatków w każdej z grup. Narzędzie posiada moduł do tworzenia bazy wykonawców oraz pozwala w prosty sposób tworzyć raporty i zestawienia z określonego zakresu wydatków z możliwością eksportu do pliku CSV.

Dwie darmowe licytacje na platformie ELLIC do prowadzenia licytacji elektronicznych.

Portal ELLIC to system służący do przeprowadzania licytacji elektronicznych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907, z późn. zm.)
Platforma licytacji jest zintegrowana z systemem ProPublico co zapewnia kompleksową obsługę prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie licytacji elektronicznej.

System krok po kroku informuje użytkownika jakich czynności należy dokonać, aby licytacja mogła być przeprowadzona w sposób zgodny z ustawą.

Program szkolenia

Opis przedmiotu zamówienia

1.    Opis przedmiotu zamówienia publicznego z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych lub projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników.
2.    Opis przedmiotu zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów, pochodzenia, a także źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę. Jak sporządzić opis rozwiązania równoważnego - omówienie przykładu rozwiązania równoważnego.
3.    Jakie poświadczenia, oświadczenia lub inne dokumenty można uznać za oznakowanie w zamówieniach na dostawy, usługi roboty budowlane.

  • oznakowanie w zamówieniach publicznych na roboty budowlane, zamówieniach publicznych na dostawy lub zamówieniach publicznych na usługi o szczególnych cechach,
  • sprawozdanie z badań przeprowadzonych przez jednostkę oceniającą zgodność lub certyfikatu wydanego przez taką jednostkę jako środek dowodowy potwierdzający zgodność z wymaganiami lub kryteriami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia publicznego,
  • kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia publicznego,
  • próbka, jako dokument przedmiotowy,
  • próbka, jako treść opisu przedmiotu zamówienia,
  • dokumenty opisowe, specyfikacje techniczne producenta.

Ustalanie wartości zamówienia na usługi szkoleniowe

4.    Ustalanie wartości zamówienia na usługi szkoleniowe.

  • ustalanie wartości zamówień na usługi według kryterium przeznaczenia szkolenia dla określonej grupy odbiorców i przeprowadzenia szkolenia przez jednego wykonawcę (wykładowcę lub firmę szkoleniową) - szkolenia obejmujące taką samą lub podobną tematykę,
  • ustalanie wartości zamówienia na usługi, które mają różne przeznaczenie lub nie zachodzi możliwość ich wykonania przez jednego wykonawcę,
  • ustalanie wartości zamówienia na usługi, gdy pomiędzy usługami nie można wykazać istnienia podobieństwa funkcjonalnego i czasowego.

5.   Ustalanie wartości zamówienia na dostawy - wybrane przykłady z praktyki udzielania zamówień publicznych.
6.    Ustalanie wartości zamówienia na roboty budowlane.

  • obliczanie wartości zamówienia na roboty budowlane z uwzględnieniem wartości dostaw i usług oddanych przez zamawiającego do dyspozycji wykonawcy,
  • ustalenie wartości zamówień na usługi szkoleniowe,
  • wykonywanie robót budowlanych różnych rodzajowo w jednym budynku lub różnych budynkach w 2016 roku oraz w latach 2016 - 2017,
  • wykonywanie robót budowlanych różnych rodzajowo w różnych budynkach tworzących funkcjonalną całość w roku finansowym 2016 oraz w latach 2016-2017,
  • wykonywanie robót budowlanych takich samych rodzajowo w różnych budynkach w 2016 roku oraz w latach 2016 - 2017,
  • budowa wielu budynków tworzących funkcjonalną całość,
  • remonty dróg stanowiących odrębne funkcje transportowe,
  • remonty sieci kanalizacji,budowa drogi z wiaduktami,
  • rozbiórki budynków,
  • wykonywanie robót budowlanych takich samych rodzajowo w kilku budynkach funkcjonalnie ze sobą niepowiązanych pozostających w zarządzie zamawiającego.

7.    Naruszenia przepisów Pzp dotyczące ustalania wartości zamówienia.

  • łączenie zamówień, które odrębnie udzielane wymagają zastosowania odrębnych przepisów Pzp,
  • dzielenie zamówienia na odrębne zamówienia, w celu uniknięcia łącznego szacowania ich wartości,
  • dzielenie zamówienia na części, zaniżanie wartości zamówienia lub wybieranie sposobu obliczenia wartości zamówienia w celu uniknięcia stosowania przepisów Pzp,
  • jakie zamówienia można uznać za zamówienia odrębne,
  • jak należy stosować art. 6a Pzp - omówienie zastosowania art. 6a Pzp na konkretnych przykładach w zamówieniach na dostawy, usługi i roboty budowlane,
  • autonomiczne źródła finansowania a kwalifikacja zamówień na roboty budowlane, usługi i dostawy, jako zamówień odrębnych podlegających odrębnemu szacowaniu w przypadku zamówień finansowanych ze środków własnych zamawiającego oraz współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej.

8.    Naruszenia przepisów Pzp dotyczące ustalania wartości zamówienia.

  • łączenie zamówień, które odrębnie udzielane wymagają zastosowania odrębnych przepisów Pzp,
  • dzielenie zamówienia na odrębne zamówienia, w celu uniknięcia łącznego szacowania ich wartości,
  • dzielenie zamówienia na części, zaniżanie wartości zamówienia lub wybieranie sposobu obliczenia wartości zamówienia w celu uniknięcia stosowania przepisów Pzp,
  • jakie zamówienia można uznać za zamówienia odrębne,
  • jak należy stosować art. 6a Pzp,
  • autonomiczne źródła finansowania a kwalifikacja zamówień na roboty budowlane, usługi i dostawy, jako odrębnych w przypadku zamówień współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej.

9.    Przedstawienie i omówienie przykładowego planu postępowań o udzielenie zamówień publicznych, uwzględniającego przykładowe zamówienia na dostawy, usługi i roboty budowlane, przewidywany tryb i procedury udzielenia zamówienia, orientacyjną wartość zamówienia oraz przewidywane terminy wszczęcia postępowania w ujęciu kwartalnym lub miesięcznym.

Wykluczenie z postępowania i "samooczyszczenie " wykonawcy w celu wykazania swojej rzetelności

10.    Omówienie okoliczności wykluczenia obligatoryjnego (omówienie art. 24 ust. 1 Pzp).
11.    Omówieni okoliczności wykluczenia fakultatywnego (omówienie art. 24 ust. 5 Pzp).
12.    Okoliczności mające wpływ na odstąpienie od wykluczenia wykonawcy - "samooczyszczenie wykonawcy " (omówienie art. 24 ust. 8 i 8 Pzp).
13.    Możliwość wykluczenia wykonawcy na każdym etapie postępowania (art. 24 ust. 12 Pzp).

Postępowanie w przypadku wyłączenia z postępowania

14.    Zasady składania oświadczenia o wyłączeniu z postępowania.
15.    Składanie oświadczenia w przypadku relacji pomiędzy pracownikami zamawiającego i innymi osobami zatrudnionymi przez zamawiającego, które mają bezpośredni lub pośredni wpływ na wynik postępowania, a wykonawcami.

NOWA SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

16.    Przedstawienie i omówienie przykładu nowego wzoru SIWZ.
17.    Nowe zasady wyjaśniania i zmiany treści SIWZ.

Kryteria oceny ofert

  • kryterium ceny - przedstawienie i omówienie standardów jakościowych
  • kryterium ceny i innych kryteriów - przedstawienie i omówienie innych kryteriów
  • kryterium kosztu - jak opisać kryterium kosztu - przykłady
  • kryterium kosztu i innych kryteriów
  • kryterium stałej ceny i innych kryteriów
  • kryterium stałego kosztu i innych kryteriów

Warunki udziału w postępowaniu oraz ocena ich spełniania

19.    Warunki dotyczące uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej.
20.    Warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej - przedstawienie i omówienie przykładów:

  • określenie minimalnego ogólnego rocznego przychodu w ciągu określonej liczby lat obrotowych,
  • określenie minimalnego średniego rocznego przychodu w ciągu określonej liczby lat obrotowych,
  • określenie minimalnego ogólnego rocznego przychodu w ciągu określonej liczby lat obrotowych, w obszarze objętym zamówieniem,
  • określenie minimalnego średniego rocznego przychodu w ciągu określonej liczby lat obrotowych, w obszarze objętym zamówieniem,
  • określenie informacji na temat rocznych sprawozdań finansowych wykazujących stosunek aktywów do zobowiązań, z uwzględnieniem przejrzystych i obiektywnych metod i kryteriów, na podstawie których uwzględnia się te informacje,
  • informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy,
  • opłacona polisa lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia,
  • jakie wymagania można postawić ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej, jeżeli zamawiający żąda polisy OC po wyborze oferty od wykonawcy, którego ofertę wybrano, jako najkorzystniejszą.

21.    Ocena zdolności technicznej lub zawodowej wykonawcy. Postawienie minimalnych warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, potencjału technicznego wykonawcy lub osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości - na przykładach z praktyki udzielania zamówień publicznych.
22.    Ocena zdolności wykonawcy do należytego wykonania zamówienia w szczególności w odniesieniu do jego rzetelności, kwalifikacji, efektywności i doświadczenia - przedstawienie i omówienie przykładów takiej oceny.
23.    Określenie szczególnego, obiektywnie uzasadnionego, sposobu spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
24.    Nowe zasady ubiegania się o zamówienie publiczne przez konsorcja.
25.    Poleganie na podmiotów trzecich oraz podwykonawstwo.

Składanie ofert oraz badanie i ocena ofert

26.    Jakie dokumenty stanowią ofertę a jakie treść oferty.
27.    Składanie oferty w postępowaniach o wartości zamówienia nie przekraczającej progu unijnego.
28.    Treść oświadczenia potwierdzającego:

  • spełnianie warunków udziału w postępowaniu i kryteria selekcji,
  • brak podstaw wykluczenia.

29.    Jednolity Europejski Dokumentu Zamówienia:

  • jak oceniać jednolity dokument po złożeniu przez wykonawcę,
  • wezwanie do złożenia, uzupełnienia, poprawienia lub wyjaśnienia jednolitego dokumentu.

30.    Przedstawienie przez wykonawcę, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza aktualnych dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia oraz spełnianie kryteriów kwalifikacji określonych przez zamawiającego, w szczególności zaświadczeń, oświadczeń lub innych środków dowodowych.
31.    Składanie, uzupełnienie, poprawianie, wyjaśnianie dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
32.    Postępowanie zamawiającego w przypadku rażąco niskiej ceny w stosunku do przedmiotu zamówienia publicznego.
33.    Nowe przesłanki odrzucenia oferty.
34.    Stosowanie procedury odwróconej - dokonanie w trybie przetargu nieograniczonego oceny ofert, a następnie zbadania, czy wykonawca, którego oferta została oceniona najwyżej, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
35.    Nowa formuła zawiadamiania o wyborze najkorzystniejszej oferty, odrzuceniu ofert i wykluczeniu z postępowania.

Omówienie trybu zamówienia z wolnej ręki

36.    Przedstawienie i omówienie zaproszenia do negocjacji w trybie zamówienia z wolnej ręki - przykład zaproszenia.
37.    Dostawy, usługi lub roboty budowlane świadczone tylko przez jednego wykonawcę:

  • z przyczyn technicznych o obiektywnym charakterze,
  • z przyczyn związanych z ochroną praw wyłącznych wynikających z odrębnych przepisów.

38.    Dostawy, usługi lub roboty budowlane świadczone tylko przez jednego wykonawcę, w przypadku udzielania zamówienia w zakresie działalności twórczej lub artystycznej.
39.    Udzielenie zamówienia z wolnej ręki ze względu na wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć, jeżeli wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia.
40.    Udzielanie zamówień uzupełniających.

Umowa w sprawie zamówienia publicznego

41.    Zawarcie umowy i nowe zasady dokonywania zmian w umowie w sprawie zamówienia publicznego.
42.    Terminy zawarcia umowy po wyborze najkorzystniejszej oferty.
43.    Jednoznaczne postanowienia umowne, które określają ich zakres, w szczególności możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia wykonawcy, i charakter oraz warunki wprowadzenia zmian - przedstawienie konkretnych zapisów w SIWZ.
44.    Zamawianie dodatkowych dostaw, usług lub robót budowlanych - przedstawienie i omówienie orzecznictwa i wyników kontroli Prezesa UZP.
45.    Konieczność zmiany umowy spowodowana okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć.
46.    Zmiana wykonawcy, któremu zamawiający udzielił zamówienia, na nowego wykonawcę.
47.    Zakazane zmiany umowy prowadzące do zmiany ogólnego charakteru umowy.
48.    Omówienie definicji zmiany istotnej.

Jak udzielać zamówień na usługi społeczne i inne szczególne usługi

49.    Opis przedmiotu zamówienia na usługi społeczne i inne szczególne usługi.
50.    Szacowanie wartości zamówień na usługi społeczne i inne szczególne usługi.
51.    Treść ogłoszenia o zamówieniu.
52.    Badanie i ocena złożonych ofert.
53.    Jak przeprowadzić procedurę ofertową - składanie ofert wraz z informacjami na potrzeby oceny braku podstaw wykluczenia oraz spełniania kryteriów kwalifikacji, w odpowiedzi na ogłoszenie.
54.    Jak przeprowadzić procedurę dwustopniową - składanie wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wraz z informacjami na potrzeby oceny braku podstaw wykluczenia oraz spełniania kryteriów kwalifikacji, w odpowiedzi na ogłoszenie.
55.    Jak przeprowadzić procedurę negocjacyjną.

INFO NOWE PZP

UWAGA!

Uczestnicy szkolenia zostaną objęci programem

"INFO NOWE PZP"

- cykliczne ponad 20 stronicowe komentarze - system informacji prawnej dotyczący stosowania przepisów ustawy - Prawo zamówień publicznych po nowelizacji wynikającej z konieczności wdrożenia postanowień nowych dyrektyw 2014/24/UE I 2014/25/UE.


INFO NOWE PZP funkcjonuje już od października 2015 r.

W ramach INFO NOWE PZP, w okresie przed wejściem w życie nowelizacji ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz 12 miesięcy od wejścia w życie nowelizacji ustawy - Prawo zamówień publicznych, uczestnicy szkoleń będą otrzymywać drogą elektroniczną co najmniej raz w miesiącu informacje (ponad 20 stronicowe komentarze) dotyczące zmian w procesie legislacyjnym, a następnie informacje (komentarze) dotyczące stosowania przepisów ustawy - Prawo zamówień publicznych po wejściu w życie nowelizacji, w tym interpretacje tych przepisów, najnowsze orzecznictwo Krajowej Izby Odwoławczej, w tym komentarze eksperckie i praktyczne oraz inne informacje dotyczące stosowania znowelizowanej ustawy - Prawo zamówień publicznych.

Zachęcamy również do pobrania naszej publikacji - najnowszy numer miesięcznika

INFO NOWE PZP Nr 4/kwiecień 2016r.

Opinie uczestników

Co do samego szkolenia to oceniam je pozytywnie pod względem merytorycznym tj. znajomość tematu przez Pana Józefa Nowickiego oraz możliwość zadawania nieograniczonej liczby pytań, przed którymi prowadzący się nie wzbraniał. Takie podejście sprawiło, że uczestnicy aktywnie włączali się do dyskusji i przedstawiali swoje problemy związane z udzielaniem zamówień publicznych. Szkolenie, pod względem organizacyjnym – także oceniam pozytywnie.
Irena Kanbur
Kancelaria Prezydenta RP
Materiały przygotowane na szkolenie oceniam bardzo dobrze. Pozwoliły na lepsze przyswajanie omawianego tematu. Bardzo pomocne będą także dodatkowe materiały przesłane przez Panią po szkoleniu. Zajęcia były prowadzone przez wykładowcę w sposób profesjonalny i interesujący. Organizacja szkolenia dobra. Wyważona ilość zajęć obowiązkowych do czasu wolnego. Można zastanowić się czy w przypadku krótkich dni nie przesunąć części zajęć na godziny późniejsze a czas słoneczny przeznaczyć na czas wolny.
Danuta Kuźniar
Kancelaria Sejmu

Galeria ze szkolenia

Galeria
Mrągowo
Galeria
Jastrzębia Góra

Informacje organizacyjne

Termin: 29 czerwiec 2016r. - 1 lipiec 2016r.
Miejsce: Jastrzębia Góra
Cena: 1 750,00 zł netto od osoby
zw. z VAT dla opłacających szkolenie ze środków publicznych
w tym przypadku prosimy o wypełnienie i przesłanie do nas
Oświadczenia o zwolnieniu z VAT >>
Brak oświadczenia będzie skutkował wystawieniem faktury z naliczonym 23% VATem.

Istnieje możliwość sfinansowania szkolenia w wysokości 80% ze środków KFS.

Kliknij aby dowiedzieć się więcej

Cena zawiera

  • Materiały szkoleniowe
  • Poczęstunki podczas przerw kawowych oraz lunch
  • Konsultacje z Wykładowcą podczas szkolenia
  • Imienny Certyfikat Uczestnictwa
  • Zakwaterowanie
  • Pełne wyżywienie
  • Zabawa taneczna
  • Rejs statkiem
  • Wycieczka
  • Biesiada przy ognisku
  • Opieka merytoryczna po szkoleniu
  • Ubezpieczenie NW

ZAPISZ SIĘ NA SZKOLENIE JUŻ DZIŚ. Ilość miejsc ograniczona.

Na Państwa życzenie możemy zrealizować powyższy temat w charakterze szkolenia wewnętrznego. Jeśli chcą Państwo uzyskać dodatkowe informacje lub mają pytania dotyczące szkolenia, prosimy o kontakt pod numerem telefonu.

59 822 34 56 lub na adres e-mail szkolenia@szkoleniaekspert.pl