Przetarg nieograniczony i zamówienie z wolnej ręki po nowelizacji
Przedstawienie i omówienie nowego wzoru specyfikacji istotnych warunków zamówienia Przedstawienie i omówienie planu postępowań (art. 13a Pzp)
TO JEDYNE TAKIE SZKOLENIE W POLSCE !!!
Szanowni Państwo,
Zapraszamy Państwa do jednego z najpiękniejszych miejsc polskiego Wybrzeża, jednego z najmodniejszych nadmorskich kurortów,
do hotelu ASTOR*** w Jastrzębiej Górze
na szkolenie z zakwaterowaniem i wyżywieniem, poświęcone omówieniu problemów i pokazaniu rozwiązań związanych ze stosowaniem znowelizowanej ustawy - Prawo zamówień publicznych.
Szkolenie odbędzie się w otoczeniu klifów, lasów i plaży, przy szumie morza oddalonego zaledwie o 100 metrów od hotelu.
W cenie szkolenia, do Państwa dyspozycji będzie basen, sauna, siłownia, centrum fitness gdzie po intensywnych zajęciach merytorycznych będziecie mogli w przyjaznej atmosferze zregenerować siły i się zrelaksować.
Hotel posiada również bowling - 2 tory, korty tenisowe oraz SPA.
O wartość merytoryczną szkolenia zadba, znany większości z Państwa, nasz ekspert Józef Edmund Nowicki, który na bazie swoich doświadczeń i obserwacji tego co się aktualnie dzieje w dziedzinie zamówień publicznych, specjalnie na to szkolenie przygotował autorski program.
My ze swej strony przygotowaliśmy dla Państwa bardzo bogaty program imprez towarzyszących:
Zależy nam, aby program merytoryczny szkolenia połączony był z możliwością wszechstronnego wypoczynku.
Po szkoleniu Uczestnikom szkolenia zostaną przesłane pocztą elektroniczną:
ORAZ WSPANIAŁY WYPOCZYNEK I NIEPOWTARZALNY NADMORSKI KLIMAT.
Program do obsługi zamówień publicznych - ProPublico.
System ProPublico to innowacyjne narzędzie, które w sposób kompleksowy wspomaga przygotowanie i przeprowadzenie procedury przetargowej zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.), obsługując postępowania we wszystkich trybach przewidzianych w ustawie oraz w postępowaniu pozaustawowym do 14 000€.
Program zapewnia sprawne przygotowanie, prowadzenie i dokumentowanie zamówień od momentu wszczęcia postępowania, poprzez złożenie ofert, ich ocenę, kończąc na zawarciu umowy i ewidencjonowaniu przebiegu jej realizacji.
System ProPublico w sposób optymalny usprawnia pracę nad zamówieniami publicznymi zapewniając automatyczne tworzenie dokumentów, możliwość generowania i przesyłania ogłoszeń bezpośrednio do BZP, publikacji ogłoszeń w DUUE oraz szybki dostęp do wszelkiego rodzaju danych statystycznych i zestawień raportowych.
Program PPWydatki przeznaczony do ewidencji i kontroli wydatków do 30 000 euro w jednostkach wydatkujących środki publiczne.
Program umożliwia klasyfikację wydatków po określonych grupach asortymentowych oraz kontrolę sumy wydatków w każdej z grup. Narzędzie posiada moduł do tworzenia bazy wykonawców oraz pozwala w prosty sposób tworzyć raporty i zestawienia z określonego zakresu wydatków z możliwością eksportu do pliku CSV.
Dwie darmowe licytacje na platformie ELLIC do prowadzenia licytacji elektronicznych.
Portal ELLIC to system służący do przeprowadzania licytacji elektronicznych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907, z późn. zm.)
Platforma licytacji jest zintegrowana z systemem ProPublico co zapewnia kompleksową obsługę prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie licytacji elektronicznej.
System krok po kroku informuje użytkownika jakich czynności należy dokonać, aby licytacja mogła być przeprowadzona w sposób zgodny z ustawą.
1. Opis przedmiotu zamówienia publicznego z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych lub projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników.
2. Opis przedmiotu zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów, pochodzenia, a także źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę. Jak sporządzić opis rozwiązania równoważnego - omówienie przykładu rozwiązania równoważnego.
3. Jakie poświadczenia, oświadczenia lub inne dokumenty można uznać za oznakowanie w zamówieniach na dostawy, usługi roboty budowlane.
4. Ustalanie wartości zamówienia na usługi szkoleniowe.
5. Ustalanie wartości zamówienia na dostawy - wybrane przykłady z praktyki udzielania zamówień publicznych.
6. Ustalanie wartości zamówienia na roboty budowlane.
7. Naruszenia przepisów Pzp dotyczące ustalania wartości zamówienia.
8. Naruszenia przepisów Pzp dotyczące ustalania wartości zamówienia.
9. Przedstawienie i omówienie przykładowego planu postępowań o udzielenie zamówień publicznych, uwzględniającego przykładowe zamówienia na dostawy, usługi i roboty budowlane, przewidywany tryb i procedury udzielenia zamówienia, orientacyjną wartość zamówienia oraz przewidywane terminy wszczęcia postępowania w ujęciu kwartalnym lub miesięcznym.
10. Omówienie okoliczności wykluczenia obligatoryjnego (omówienie art. 24 ust. 1 Pzp).
11. Omówieni okoliczności wykluczenia fakultatywnego (omówienie art. 24 ust. 5 Pzp).
12. Okoliczności mające wpływ na odstąpienie od wykluczenia wykonawcy - "samooczyszczenie wykonawcy " (omówienie art. 24 ust. 8 i 8 Pzp).
13. Możliwość wykluczenia wykonawcy na każdym etapie postępowania (art. 24 ust. 12 Pzp).
14. Zasady składania oświadczenia o wyłączeniu z postępowania.
15. Składanie oświadczenia w przypadku relacji pomiędzy pracownikami zamawiającego i innymi osobami zatrudnionymi przez zamawiającego, które mają bezpośredni lub pośredni wpływ na wynik postępowania, a wykonawcami.
16. Przedstawienie i omówienie przykładu nowego wzoru SIWZ.
17. Nowe zasady wyjaśniania i zmiany treści SIWZ.
19. Warunki dotyczące uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej.
20. Warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej - przedstawienie i omówienie przykładów:
21. Ocena zdolności technicznej lub zawodowej wykonawcy. Postawienie minimalnych warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, potencjału technicznego wykonawcy lub osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości - na przykładach z praktyki udzielania zamówień publicznych.
22. Ocena zdolności wykonawcy do należytego wykonania zamówienia w szczególności w odniesieniu do jego rzetelności, kwalifikacji, efektywności i doświadczenia - przedstawienie i omówienie przykładów takiej oceny.
23. Określenie szczególnego, obiektywnie uzasadnionego, sposobu spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
24. Nowe zasady ubiegania się o zamówienie publiczne przez konsorcja.
25. Poleganie na podmiotów trzecich oraz podwykonawstwo.
26. Jakie dokumenty stanowią ofertę a jakie treść oferty.
27. Składanie oferty w postępowaniach o wartości zamówienia nie przekraczającej progu unijnego.
28. Treść oświadczenia potwierdzającego:
29. Jednolity Europejski Dokumentu Zamówienia:
30. Przedstawienie przez wykonawcę, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza aktualnych dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia oraz spełnianie kryteriów kwalifikacji określonych przez zamawiającego, w szczególności zaświadczeń, oświadczeń lub innych środków dowodowych.
31. Składanie, uzupełnienie, poprawianie, wyjaśnianie dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
32. Postępowanie zamawiającego w przypadku rażąco niskiej ceny w stosunku do przedmiotu zamówienia publicznego.
33. Nowe przesłanki odrzucenia oferty.
34. Stosowanie procedury odwróconej - dokonanie w trybie przetargu nieograniczonego oceny ofert, a następnie zbadania, czy wykonawca, którego oferta została oceniona najwyżej, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
35. Nowa formuła zawiadamiania o wyborze najkorzystniejszej oferty, odrzuceniu ofert i wykluczeniu z postępowania.
36. Przedstawienie i omówienie zaproszenia do negocjacji w trybie zamówienia z wolnej ręki - przykład zaproszenia.
37. Dostawy, usługi lub roboty budowlane świadczone tylko przez jednego wykonawcę:
38. Dostawy, usługi lub roboty budowlane świadczone tylko przez jednego wykonawcę, w przypadku udzielania zamówienia w zakresie działalności twórczej lub artystycznej.
39. Udzielenie zamówienia z wolnej ręki ze względu na wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć, jeżeli wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia.
40. Udzielanie zamówień uzupełniających.
41. Zawarcie umowy i nowe zasady dokonywania zmian w umowie w sprawie zamówienia publicznego.
42. Terminy zawarcia umowy po wyborze najkorzystniejszej oferty.
43. Jednoznaczne postanowienia umowne, które określają ich zakres, w szczególności możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia wykonawcy, i charakter oraz warunki wprowadzenia zmian - przedstawienie konkretnych zapisów w SIWZ.
44. Zamawianie dodatkowych dostaw, usług lub robót budowlanych - przedstawienie i omówienie orzecznictwa i wyników kontroli Prezesa UZP.
45. Konieczność zmiany umowy spowodowana okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć.
46. Zmiana wykonawcy, któremu zamawiający udzielił zamówienia, na nowego wykonawcę.
47. Zakazane zmiany umowy prowadzące do zmiany ogólnego charakteru umowy.
48. Omówienie definicji zmiany istotnej.
49. Opis przedmiotu zamówienia na usługi społeczne i inne szczególne usługi.
50. Szacowanie wartości zamówień na usługi społeczne i inne szczególne usługi.
51. Treść ogłoszenia o zamówieniu.
52. Badanie i ocena złożonych ofert.
53. Jak przeprowadzić procedurę ofertową - składanie ofert wraz z informacjami na potrzeby oceny braku podstaw wykluczenia oraz spełniania kryteriów kwalifikacji, w odpowiedzi na ogłoszenie.
54. Jak przeprowadzić procedurę dwustopniową - składanie wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wraz z informacjami na potrzeby oceny braku podstaw wykluczenia oraz spełniania kryteriów kwalifikacji, w odpowiedzi na ogłoszenie.
55. Jak przeprowadzić procedurę negocjacyjną.
UWAGA!
Uczestnicy szkolenia zostaną objęci programem
"INFO NOWE PZP"
- cykliczne ponad 20 stronicowe komentarze - system informacji prawnej dotyczący stosowania przepisów ustawy - Prawo zamówień publicznych po nowelizacji wynikającej z konieczności wdrożenia postanowień nowych dyrektyw 2014/24/UE I 2014/25/UE.
INFO NOWE PZP funkcjonuje już od października 2015 r.
W ramach INFO NOWE PZP, w okresie przed wejściem w życie nowelizacji ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz 12 miesięcy od wejścia w życie nowelizacji ustawy - Prawo zamówień publicznych, uczestnicy szkoleń będą otrzymywać drogą elektroniczną co najmniej raz w miesiącu informacje (ponad 20 stronicowe komentarze) dotyczące zmian w procesie legislacyjnym, a następnie informacje (komentarze) dotyczące stosowania przepisów ustawy - Prawo zamówień publicznych po wejściu w życie nowelizacji, w tym interpretacje tych przepisów, najnowsze orzecznictwo Krajowej Izby Odwoławczej, w tym komentarze eksperckie i praktyczne oraz inne informacje dotyczące stosowania znowelizowanej ustawy - Prawo zamówień publicznych.
Zachęcamy również do pobrania naszej publikacji - najnowszy numer miesięcznika
INFO NOWE PZP Nr 4/kwiecień 2016r.
Istnieje możliwość sfinansowania szkolenia w wysokości 80% ze środków KFS.
Kliknij aby dowiedzieć się więcej
Na Państwa życzenie możemy zrealizować powyższy temat w charakterze szkolenia wewnętrznego. Jeśli chcą Państwo uzyskać dodatkowe informacje lub mają pytania dotyczące szkolenia, prosimy o kontakt pod numerem telefonu.
59 822 34 56 lub na adres e-mail szkolenia@szkoleniaekspert.pl