Zapraszamy na szkolenie pt.
Jak powinna pracować komisji przetargowa w postępowaniu z elektronizacją i bez elektronizacji
Wady w dokumentach sporządzanych przez komisję przetargową
RODO w zamówieniach publicznych
Celem szkolenia jest omówienie problematyki funkcjonowania komisji przetargowej również w postępowaniu, w którym będzie stosowana elektronizacja.
Podczas szkolenia wykładowca przedstawi i omówi najważniejsze dokumenty, które mają zastosowanie w pracach komisji przetargowej, wady tych dokumentów oraz omówi prawidłowy przebieg badania i oceny ofert oraz oceny spełniana przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu.
W toku szkolenia zostaną przedstawione i omówione trudne i nietypowe przypadki, które pojawiają się na etapach badania i oceny ofert oraz oceny spełniana przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu oraz sposoby ich rozwiązania.
Podczas szkolenia zostaną również omówione przepisy ustawy z dnia 21 lutego 2019 r. wprowadzającej przepisy RODO do ustawy - Prawo zamówień publicznych
1. Jak należy określać organizację, skład, tryb pracy oraz zakres obowiązków członków komisji przetargowej w zależności od przedmiotu zamówienia publicznego w zamówieniach na dostawy, usługi lub roboty budowlane.
2. Zasady odpowiedzialności członków komisji przetargowej w świetle ustawy - Prawo zamówień publicznych i ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych.
3. Uprawnienia i obowiązki członków komisji przetargowej a uprawnienia oraz obowiązki kierownika zamawiającego.
4. Zasady składania przez komisję przetargową, kierownika zamawiającego oraz inne osoby oświadczeń, o których mowa w art. 17 Pzp. Kto i kiedy składa oświadczenia?
5. Zasady komunikowania komisji przetargowej z wykonawcami.
6. Zasady powierzania przez kierownika zamawiającego wykonywania zastrzeżonych dla niego czynności, pracownikom zamawiającego.
7. Czynności komisji przetargowej na etapie przygotowania postępowania.
8. Błędy popełniane w toku wyjaśniania i zmiany treści SIWZ.
9. Istotne i nieistotne zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu.
10. Czynności wykonywane przez komisję przetargową w ramach elektronizacji zamówień obowiązującej od dnia 18 października 2018 r.
11. Czynności komisji przetargowej na etapie badania ofert:
12. Czynności komisji przetargowej na etapie oceny ofert. Na jakie aspekty należy zwrócić uwagę przy stosowaniu kryteriów oceny ofert.
13. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu:
14. Przedstawienie kierownikowi zamawiającego propozycji wykluczenia wykonawcy, odrzucenia oferty lub wyboru najkorzystniejszej oferty, a także wniosku o unieważnienie postępowania.
15. Czynności komisji przetargowej po uchyleniu się wykonawcy, którego ofertę wybrano, jako najkorzystniejszą.
16. Postępowanie w przypadku niezłożenia oferty na jedną lub wiele części zamówienia.
17. Omówienie wad występujących w:
18. Postępowanie komisji przetargowej w związku z wprowadzeniem przepisów ustawy z dnia 21 lutego 2019 r. wprowadzającej przepisy RODO do ustawy - Prawo zamówień publicznych:
Chcesz wiedzieć więcej na temat Prawa Zamówień Publicznych
Czytaj portal wPrzetargach.pl - komentarze, dokumenty, pytania, opinie prawne - kliknij >>>>>
Na Państwa życzenie możemy zrealizować powyższy temat w charakterze szkolenia wewnętrznego. Jeśli chcą Państwo uzyskać dodatkowe informacje lub mają pytania dotyczące szkolenia, prosimy o kontakt pod numerem telefonu.
59 822 34 56 lub na adres e-mail szkolenia@szkoleniaekspert.pl