Zapraszamy na szkolenie pt.
Funkcjonowanie komisji przetargowej
oraz czynności wykonywane przez komisję przetargową w ramach
elektronizacji zamówień obowiązującej od dnia 18 kwietnia 2018 r.
Szkolenie jest dedykowane członkom komisji przetargowych oraz osobom odpowiedzialnym za przygotowanie i przeprowadzanie postępowań po wejściu w życie elektronizacji z 18 kwietnia 2018 r.
Wiedza nabyta w podczas szkolenia umożliwi uniknięcie wielu błędów popełnianych na etapie prowadzonego postępowania, skutkujących wniesieniem odwołania, unieważnieniem już dokonanej konkretnej czynności, unieważnieniem postępowania lub nieważnością umowy
Uczestnicy szkolenia otrzymają najbardziej aktualne wzory dokumentów sporządzanych przez komisję przetargową w toku badania i oceny ofert.
W toku szkolenia zostaną przedstawione rozwiązania zapewniające spełnienie wymagań określonych w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 27 czerwca 2017 r. w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępniania i przechowywania dokumentów elektronicznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 1320):
1. Zasady odpowiedzialności członków komisji przetargowej w świetle ustawy - Prawo zamówień publicznych i ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych.
2. Uprawnienia i obowiązki członków komisji przetargowej a uprawnienia oraz obowiązki kierownika zamawiającego.
3. Zasady składania przez komisję przetargową, kierownika zamawiającego oraz inne osoby oświadczeń, o których mowa w art. 17 Pzp. Kto i kiedy składa oświadczenia?
4. Zasady komunikowania komisji przetargowej z wykonawcą.
5. Zasady powierzania przez kierownika zamawiającego wykonywania zastrzeżonych dla niego czynności, pracownikom zamawiającego.
6. Czynności komisji przetargowej na etapie przygotowania postępowania.
7. Błędy popełniane w toku wyjaśniania i zmiany treści SIWZ.
8. Istotne i nieistotne zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu.
9. Czynności wykonywane przez komisję przetargową w ramach elektronizacji obowiązującej od dnia 18 kwietnia 2018 r.
Jak weryfikować JEDZ-a po 18 kwietnia 2018 r.
10. Czynności komisji przetargowej na etapie badania ofert:
11. Czynności komisji przetargowej na etapie oceny ofert. Na jakie aspekty należy zwrócić uwagę przy stosowaniu kryteriów oceny ofert.
12. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu:
13. Przedstawienie kierownikowi zamawiającego propozycji wykluczenia wykonawcy, odrzucenia oferty lub wyboru najkorzystniejszej oferty, a także wniosku o unieważnienie postępowania.
14. Czynności komisji przetargowej po uchyleniu się wykonawcy, którego ofertę wybrano, jako najkorzystniejszą.
15. Omówienie wad występujących w:
Uczestnicy szkolenia otrzymają wzory dokumentów w wersji edytowalnej uwzględniające również obowiązki wykonawcy wynikające z elektronizacji zamówień od dnia 18.04.2018 r.:
System do obsługi zamówień publicznych
System ProPublico to innowacyjne narzędzie, które w sposób systemowy wspomaga przygotowanie i przeprowadzenie procedury przetargowej zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych, realizując postępowania prowadzone w trybach przewidzianych w ustawie, jak również zamówienia pozaustawowych do 30 000€.
Absolutną nowością, jest zintegrowana z oprogramowaniem elektroniczna platforma e-usług, która w połączeniu z aplikacją tworzy kompleksowy system informatyczny realizujący w pełni obowiązek komunikacji elektronicznej między Zamawiającym a Wykonawcą, w ramach wchodzącej w życie w 2018r. elektronizacji zamówień publicznych.
Program zapewnia sprawne przygotowanie, prowadzenie i dokumentowanie zamówień od momentu wszczęcia postępowania, poprzez złożenie ofert, ich ocenę, kończąc na zawarciu umowy i ewidencjonowaniu przebiegu jej realizacji.
System ProPublico w sposób optymalny usprawnia pracę nad zamówieniami publicznymi zapewniając automatyczne tworzenie dokumentów, możliwość generowania i przesyłania ogłoszeń bezpośrednio do BZP, publikacji ogłoszeń w DUUE oraz szybki dostęp do wszelkiego rodzaju danych statystycznych i zestawień raportowych.
Wartość nagrody: 2816,70 zł brutto
Program przeznaczony do ewidencji i kontroli wydatków do 30 000 euro
Program umożliwia klasyfikację wydatków po określonych grupach asortymentowych oraz kontrolę sumy wydatków w każdej z grup.
Narzędzie posiada moduł do tworzenia bazy wykonawców oraz pozwala w prosty sposób tworzyć raporty i zestawienia z określonego zakresu wydatków z możliwością eksportu danych do pliku CSV.
Wartość nagrody: 455,00 zł brutto
Na Państwa życzenie możemy zrealizować powyższy temat w charakterze szkolenia wewnętrznego. Jeśli chcą Państwo uzyskać dodatkowe informacje lub mają pytania dotyczące szkolenia, prosimy o kontakt pod numerem telefonu.
59 822 34 56 lub na adres e-mail szkolenia@szkoleniaekspert.pl