Jak udzielać zamówienia publicznego w trybach przetargu nieograniczonego, zamówienie z wolnej ręki i zamówień na usługi społeczne - po nowelizacji ustawy - Pzp z 2016 r.

Termin: 29-31 marca 2017r.
zakwaterowanie od 28 marca 2017r.
Miejsce: Szklarska Poręba
HOTEL BORNIT ****
www.hotelbornit.pl
Cena: 1950,00 zł netto od osoby

CENA BEZ ZAKWATEROWANIA I WYŻYWIENIA:
1047,00 zł netto od osoby
Trener: Józef Edmund Nowicki

Jeden z najbardziej rozpoznawalnych i doświadczonych wykładowców problematyki zamówień publicznych w Polsce...

więcej o Józef Edmund Nowicki

Szanowni Państwo,

Zapraszamy do SZKLARSKIEJ PORĘBY,  jednego z najpiękniejszych miejsc w Sudetach, na  szkolenie z zakwaterowaniem i wyżywieniem, poświęcone usunięciu wątpliwości powstałych na gruncie nowelizacji Pzp.

Celem szkolenia jest:

  • omówienie trybu przetargu nieograniczonego, zamówienia z wolnej ręki oraz procedury udzielania zamówień na usługi społeczne,
  • usunięcie wątpliwości powstałych na gruncie nowelizacji Pzp, która weszła w życie 28 lipca 2016 r.

Korzyści ze szkolenia:

Po szkoleniu uczestnicy szkolenia otrzymają  drogą elektroniczną:

  1.  WZORCOWE SPECYFIKACJE ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
    (6 kompletów w wersji edytowalnej) na dostawy roboty budowlane i usługi,
    wraz załącznikami (oświadczenia, wykazy dostaw, usług, robót budowlanych, wykazy osób, wyposażenia)
    dla postępowań o wartości poniżej progu unijnego i wartości równej lub przekraczającej progi unijne,
  2.  zaproszenie do negocjacji w trybie zamówienia z wolnej ręki (wersja edytowalna),
  3.  komentarz  "Ustalanie wartości zamówienia na dostawy, usługi i roboty budowlane"),
  4.  komentarz  "Jak badać ofertę w zakresie rażąco niskiej ceny",
  5.  komentarz  "Wyjaśnianie i zmiana treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia",
  6.  komentarz  "Jak dokonywać zmian w zawartej umowie w sprawie zamówienia publicznego",
  7.  komentarz  "Udzielanie zamówień na usługi społeczne".

Wykładowca zapewnia wsparcie merytoryczne w okresie miesiąca od zakończenia szkolenia (od poniedziałku do piątku) - konsultacje telefoniczne, wyjaśnianie wszelkich problemów.

UWAGA!
Uczestnicy szkolenia zostaną objęci programem
"INFO NOWE PZP"

"INFO NOWE PZP" to system informacji prawnej dotyczący stosowania przepisów ustawy - Prawo zamówień publicznych po nowelizacji wynikającej z wdrożenia postanowień nowych dyrektyw 2014/24/UE oraz 2014/25/UE oraz zmian wprowadzonych ustawą z dnia 22 czerwca 2016 r. o zmianie ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. z 2016 r. poz. 1020)



W ramach INFO NOWE PZP w okresie 12 miesięcy od wejścia w życie nowelizacji ustawy - Prawo zamówień publicznych, uczestnicy szkolenia będą otrzymywać drogą elektroniczną co najmniej raz w miesiącu informacje dotyczące stosowania przepisów ustawy - Prawo zamówień publicznych po nowelizacji, w tym interpretacje tych przepisów, najnowsze orzecznictwo Krajowej Izby Odwoławczej, komentarze eksperckie i praktyczne oraz inne informacje dotyczące stosowania znowelizowanej ustawy - Prawo zamówień publicznych.


Komentarze będą zawierać najnowsze orzecznictwo Krajowej Izby Odwoławczej i sądowe szczególnie przydatne na gruncie znowelizowanej ustawy - Prawo zamówień publicznych.
 
Autorem komentarzy jest Józef Edmund Nowicki jeden z najbardziej cenionych autorów komentarzy do ustawy - Prawo zamówień publicznych, autor ponad 500 publikacji oraz komentarzy praktycznych z dziedziny prawa zamówień publicznych.

Aby pobrać przykładowy komentarz kliknij tutaj >>>>

Gwarantujemy Państwu:


  • rzetelną wiedzę
  • odpowiednią liczbę godzin zajęć
  • nielimitowane czasowo indywidualne konsultacje z wykładowcą po szkoleniu
  • możliwość zadawania pytań na bieżąco podczas zajęć
  • przyjazną atmosferę zajęć
  • materiały dydaktyczne.

ORAZ WSPANIAŁY WYPOCZYNEK I NIEPOWTARZALNY KLIMAT POLSKICH GÓR.

Program szkolenia

Wyjaśnienie najważniejszych pojęć prawa zamówień publicznych

1.    Omówienie najważniejszych pojęć ustawowych:

  • cena,
  • oferta,
  • treść oferty,
  • różnica między ofertą najwyżej ocenioną a najkorzystniejszą ofertą,
  • różnica między pojęciem obiektu budowlanego a robotami budowlanymi w rozumieniu przepisów Pzp i ustawy - Prawo budowlane,
  • środki komunikacji elektronicznej,
  • oznakowanie - stosowanie oznakowania w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert i umowie w sprawie zamówienia publicznego,
  • umowa o podwykonawstwo.

Komunikowanie się zamawiającego z wykonawcą

2.    Jak należy komunikować się z wykonawcą:

  • za pośrednictwem operatora pocztowego,
  • za pośrednictwem posłańca,
  • osobiście,
  • faxem,
  • pocztą elektroniczną.

Zasady zamieszczania ogłoszeń w Biuletynie Zamówień Publicznych oraz publikacji ogłoszeń w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej

3.    W jakim momencie należy zamieszczać SIWZ na stronie internetowej zamawiającego.

4.    Wszczęcie postępowania a moment przekazania do Urzędu Publikacji Unii Europejskiej ogłoszenia, którego publikacja w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej ze względu na wartość zamówienia lub konkursu nie jest obowiązkowa.

5.    Jak prawidłowo wypełnić:

  • ogłoszenie o zamówieniu,
  • ogłoszenie o zmianie ogłoszenia,
  • ogłoszenie o udzieleniu zamówienia.

6.    Jakie zmiany w ogłoszeniu są zmianami istotnymi. Jakich czynności musi dokonać zamawiający po dokonaniu istotnych zmian w treści ogłoszenia.

Powierzenie pomocniczych działań zakupowych osobie trzeciej

7.    Powierzenie pomocniczych działań zakupowych własnej jednostce organizacyjnej lub osobie trzeciej.

8.    Jakie czynności stanowią pomocnicze działania zakupowe na etapie przygotowania postępowania i w prowadzonym postępowaniu.

9.    Porozumienie regulujące  współpracę wykonawców na etapie przygotowania i przeprowadzenia postępowania.

10.    Odpowiedzialność osoby trzeciej za pomocnicze działania zakupowe na etapie przygotowania postępowania i w prowadzonym postępowaniu.

Nowe zasady udzielania zamówień przez wielu zamawiających oraz podział obowiązków w grupie zakupowej i odpowiedzialność za naruszenia przepisów Pzp

11.    Jak przeprowadzić postępowanie w przypadku udzielania zamówień przez wielu zamawiających.

12.    Odpowiedzialność za wypełnienie obowiązków wynikających z Pzp, w przypadku, gdy postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone  jest w całości w imieniu i na rzecz więcej niż jednego zamawiającego lub gdy jeden z zamawiających prowadzi postępowanie o udzielenie zamówienia, występując we własnym imieniu i w imieniu pozostałych zamawiających.

13.    Odpowiedzialność za wypełnienie obowiązków wynikających z Pzp, w przypadku, gdy postępowanie o udzielenie zamówienia nie jest prowadzone w całości w imieniu i na rzecz wszystkich zamawiających.

Opis przedmiotu zamówienia

14.    Jak należy opisać przedmiot zamówienia w sposób jednoznaczny i wyczerpujący, za pomocą dostatecznie dokładnych i zrozumiałych określeń, uwzględniając wszystkie wymagania i okoliczności mogące mieć wpływ na sporządzenie oferty.

15.    Kiedy opis przedmiotu zamówienia będzie opisany w sposób, który mógłby utrudniać uczciwą konkurencję - omówienie na przykładach z praktyki i orzecznictwa KIO.

16.    Jak należy postąpić w przypadku opisania przedmiotu zamówienia za pomocą znaków towarowych. Jak sporządzić opis rozwiązania równoważnego - przedstawienie i omówienie przykładów rozwiązań równoważnych.

17.    Jakie dokumenty stanowią opis przedmiotu zamówienia w przypadku zamówień na roboty budowlane, gdy przewidziano wynagrodzenie kosztorysowe.

18.    Jakie dokumenty stanowią opis przedmiotu zamówienia w przypadku zamówień na roboty budowlane, gdy przewidziano wynagrodzenie ryczałtowe.

19.    Jaką funkcję pełni w opisie przedmiotu zamówienia projekt budowlany, a jaką przedmiar robót budowlanych.

20.    Jak należy rozumieć obowiązek opisu przedmiotu zamówienia publicznego z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych lub projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników.

Ustalanie wartości zamówienia

21.    Omówienie kryteriów tożsamości przedmiotowej, tożsamości podmiotowej i oznaczonej perspektywy czasowej - obowiązujących przy ustalaniu wartości zamówienia publicznego.

22.    Dzielenie zamówienia na odrębne zamówienia, w celu uniknięcia łącznego szacowania ich wartości.

23.    Jak ustalać wartość zamówień publicznych na:

  • dostawy komputerów,
  • dostawy artykułów spożywczych,
  • aparaturę medyczną,
  • usługi sprzątania,
  • usługi ochrony,
  • usługi szkoleniowe.

24.    Ustalanie wartości zamówienia na roboty budowlane:

  • różne rodzajowo wykonywane w jednym budynku,
  • różne rodzajowo wykonywane w wielu budynkach,
  • wykonywane w budynkach tworzących kompleks (ośrodki wypoczynkowe, szpitale, szkoły, jednostki wojskowe),
  • takie same rodzajowo roboty budowlane wykonywane w wielu budynkach w jednym roku finansowym,
  • remonty i przebudowy dróg,
  • remonty i przebudowy ulic,
  • remonty sieci kanalizacji,
  • rozbiórki budynków,
  • ustalanie wartości zamówień współfinansowanych ze środków unijnych.

25.    Naruszenia przepisów Pzp dotyczące ustalania wartości zamówienia.

  • dzielenie zamówienia na odrębne zamówienia, w celu uniknięcia łącznego szacowania ich wartości,
  • dzielenie zamówienia na części, zaniżanie wartości zamówienia lub wybieranie sposobu obliczenia wartości zamówienia w celu uniknięcia stosowania przepisów Pzp,
  • jakie zamówienia można uznać za zamówienia odrębne,
  • jak należy stosować art. 6a Pzp - omówienie zastosowania art. 6a Pzp na konkretnych przykładach w zamówieniach na dostawy, usługi i roboty budowlane.

Zasady wyłączenia osób wykonujących czynności w postępowaniu oraz zatrudnionych przez zamawiającego, które mają bezpośredni lub pośredni wpływ na wynik postępowania

26.    W jakich okolicznościach osoby działające po stronie zamawiającego powinny wyłączyć się z postępowania.

27.    Zasady składania oświadczeń, o  których mowa w art. 17 ust. 2 i art. 17 ust. 2a Pzp.

Wykluczenie wykonawcy z postępowania i „samooczyszczenie” wykonawcy w celu wykazania swojej rzetelności

28.    Omówienie okoliczności wykluczenia obligatoryjnego (omówienie art. 24 ust. 1 Pzp).

29.    Omówienie okoliczności wykluczenia fakultatywnego (omówienie art. 24 ust. 5 Pzp).

30.    Okoliczności mające wpływ na odstąpienie od wykluczenia.  Ocena wykonawcy który podlega wykluczeniu oraz dowodów przedstawionych na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności - „samooczyszczenie wykonawcy”. 

Kryteria oceny ofert

31.    Przedstawienie i omówienie na przykładach jak formułować opis sposobu oceny ofert na podstawie kryteriów:

  • okresu gwarancji,
  • terminu wykonania zamówienia,
  • terminu zapłaty,
  • warunków płatności,
  • parametrów technicznych,
  • jakości,
  • funkcjonalności.

Jak określać warunki udziału w postępowaniu oraz oceniać ich spełnianie

32.    Warunki dotyczące uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej.

33.    Jak określić warunki udziału w postępowaniu dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej- przedstawienie i omówienie przykładów:

  • określenie minimalnego ogólnego rocznego przychodu w ciągu określonej liczby lat obrotowych,
  • określenie minimalnego średniego rocznego przychodu w ciągu określonej liczby lat obrotowych,
  • określenie minimalnego ogólnego rocznego przychodu w ciągu określonej liczby lat obrotowych, w obszarze objętym zamówieniem,
  • określenie minimalnego średniego rocznego przychodu w ciągu określonej liczby lat obrotowych, w obszarze objętym zamówieniem,
  • określenie informacji na temat rocznych sprawozdań finansowych wykazujących stosunek aktywów do zobowiązań, z uwzględnieniem przejrzystych i obiektywnych metod i kryteriów, na podstawie których uwzględnia się te informacje,
  • informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy,
  • znaczenie sumy gwarancyjnej w przypadku warunku ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

34.    Określenie warunków udziału w postępowaniu dotyczących doświadczenia, wykształcenia i kwalifikacji zawodowych wykonawcy i osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia.

35.    Określenie warunków udziału w postępowaniu dotyczących  zdolności technicznych (potencjału technicznego).

36.    Omówienie dokumentów składanych w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu i zasad ich składania.

37.    Składanie dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w przypadku gdy wykonawca polega na zasobach podmiotów trzecich.

38.    Co powinno zawierać pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego, aby uznać, że podmiot trzeci udostępni wykonawcy określone zasoby.

SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA - SIWZ

39.    Przedstawienie i omówienie wzoru SIWZ.

40.    Zasady wyjaśniania i zmiany treści SIWZ.

Podwykonawcy

41.    Postępowanie w przypadku, gdy zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu trzeciego, nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia.

42.    Żądanie wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców.

43.    Żądanie w przypadku zamówień na roboty budowlane lub usługi, które mają być wykonane w miejscu podlegającym bezpośredniemu nadzorowi zamawiającego, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia wykonawca podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i ich przedstawicieli prawnych, zaangażowanych w takie roboty budowlane lub usługi.

44.    Zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu.

45.    Postępowanie w przypadku powierzenia podwykonawcy wykonania części zamówienia na roboty budowlane lub usługi w trakcie jego realizacji.

Zasady składania, badania, oceny i wyboru ofert. Omówienie procedury odwróconej określonej w art. 24aa Pzp

46.    Jakie dokumenty stanowią ofertę a jakie treść oferty - przykłady z zamówień na dostawy, usługi i roboty budowlane.

47.    Jakie dokumenty powinien złożyć wykonawca w postępowaniu o wartości zamówienia nie przekraczającej progu unijnego, a jakie w postępowaniu o wartości równej lub przekraczającej progi unijne.

48.    Jak zbadać jednolity europejski dokument zamówienia.

49.    Omówienie procedury odwróconej.

50.    Składanie, uzupełnienie, poprawianie, wyjaśnianie dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu.

51.    Postępowanie zamawiającego w przypadku rażąco niskiej ceny w stosunku do przedmiotu zamówienia publicznego.

52.    Omówienie przesłanek odrzucenia oferty.

Jak dokonywać zmian w zawartej umowie w sprawie zamówienia publicznego

53.    Jak należy formułować postanowienia umowne, które określają ich zakres, w szczególności możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia wykonawcy, i charakter oraz warunki wprowadzenia zmian - przedstawienie konkretnych zapisów w SIWZ.

54.    Zamawianie dodatkowych dostaw, usług lub robót budowlanych.

55.    Konieczność zmiany umowy spowodowana okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć.

56.    Zmiana wykonawcy, któremu zamawiający udzielił zamówienia, na nowego wykonawcę.  

57.    Zakazane zmiany umowy prowadzące do zmiany ogólnego charakteru umowy.

58.    Omówienie niedopuszczalnych zmian istotnych.

Zamówienie z wolnej ręki

59.    Omówienie przesłanek trybu zamówienia z wolnej ręki (art. 67 ust. 1 pkt 1-7 Pzp) oraz procedury przeprowadzenia postępowania w tym trybie.

Udzielanie zamówień na usługi społeczne

60.    Wszczęcie postępowania o udzielenie zamówienia na usługi społeczne i inne szczególne usługi.

61.    Jak należy rozumieć odpowiednie stosowanie przepisów art. 11-11c Pzp w przypadku ogłoszeń na usługi społeczne i inne szczególne usługi.

62.    Odstąpienie od wszczęcia postępowanie o udzielenie zamówienia na usługi społeczne, jeżeli zachodzą okoliczności określone w art. 62 ust. 1 oraz art. 67 ust. 1 Pzp.

63.    Przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia na usługi społeczne z uwzględnieniem obowiązkowych elementów postępowania określonych w przepisach Pzp oraz zasad równego traktowania i konkurencji, przejrzystości, proporcjonalności, a także przepisów art. 17 i art. 18 Pzp.

64.    Wykluczenie wykonawcy i odrzucenie oferty w postępowaniu na usługi społeczne oraz postępowanie zamawiającego w takich przypadkach.

65.    Przesłanki unieważnienia postępowania na usługi społeczne oraz postępowanie zamawiającego w takim przypadku.

66.    Ustalanie wartości zamówienia na usługi społeczne.

67.    Jak stosować przepisy Pzp dotyczące opisu przedmiotu zamówienia, warunków udziału w postępowaniu, kryteriów oceny ofert oraz zmian w zawartej umowie - w przypadku zamówień na usługi społeczne.

68.    Omówienie ustawowych procedur udzielania zamówień na usługi społeczne wraz z dokumentacją postępowania:

  • procedura otwarta - składanie ofert w odpowiedzi na publiczne ogłoszenie oraz badanie i ocena ofert oraz ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu i wybór oferty najkorzystniejszej,
  • procedura ograniczona - składanie wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wraz z informacjami potwierdzającymi, że nie podlegają wykluczeniu i spełniają warunki udziału w postępowaniu oraz badanie i ocena ofert oraz wybór najkorzystniejszej oferty,
  • procedura negocjacyjna - zaproszenie do negocjacji i zawarcie umowy.

69.    Postępowanie w przypadku zamówień na usługi o mniejszej wartości - sposób przeprowadzenia postępowania wraz z dokumentacją postępowania:

  • procedura otwarta, ograniczona, negocjacyjna,
  • prowadzenie postępowania i udzielenie zamówienia w sposób przejrzysty, obiektywny i niedyskryminujący,
  • zamieszczanie na stronie podmiotowej Biuletynu Informacji Publicznej ogłoszenia o zamówieniu i treść ogłoszenia o zamówieniu,
  • zamieszczanie na stronie podmiotowej Biuletynu Informacji Publicznej ogłoszenia o udzieleniu zamówienia i treść ogłoszenia o zamówieniu.

Nasi partnerzy:

Wśród Uczestników zostaną rozlosowane nagrody:

Program do obsługi zamówień publicznych - ProPublico.
System ProPublico to innowacyjne narzędzie, które w sposób kompleksowy wspomaga przygotowanie i przeprowadzenie procedury przetargowej zgodnie z ustawą z dnia 29 stycznia  2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.), obsługując postępowania we wszystkich trybach przewidzianych w ustawie oraz w postępowaniu pozaustawowym do 30 000€.

Program zapewnia sprawne przygotowanie, prowadzenie i dokumentowanie zamówień od momentu wszczęcia postępowania, poprzez złożenie ofert, ich ocenę, kończąc na zawarciu umowy i ewidencjonowaniu przebiegu jej realizacji.

System ProPublico w sposób optymalny usprawnia pracę nad zamówieniami publicznymi zapewniając automatyczne tworzenie dokumentów, możliwość generowania i przesyłania ogłoszeń bezpośrednio do BZP, publikacji ogłoszeń w DUUE oraz szybki dostęp do wszelkiego rodzaju danych statystycznych i zestawień raportowych.


Program PPWydatki przeznaczony  do ewidencji i kontroli wydatków do 30 000 euro w jednostkach wydatkujących środki publiczne.

Program umożliwia klasyfikację wydatków po określonych grupach asortymentowych oraz kontrolę sumy wydatków w każdej z grup. Narzędzie posiada moduł do tworzenia bazy wykonawców oraz pozwala w prosty sposób tworzyć raporty i zestawienia z określonego zakresu wydatków z możliwością eksportu do pliku CSV.

Dwie darmowe licytacje na platformie ELLIC do prowadzenia licytacji elektronicznych.

Portal ELLIC
t
o system służący do przeprowadzania licytacji elektronicznych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907, z późn. zm.)

Platforma licytacji jest zintegrowana z systemem ProPublico co zapewnia kompleksową obsługę prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie licytacji elektronicznej.

System krok po kroku informuje użytkownika jakich czynności należy dokonać, aby licytacja mogła być przeprowadzona w sposób zgodny z ustawą.

Harmonogram szkolenia:

28 marca 2017

od 15:00 - zakwaterowanie
20:00 - kolacja, po kolacji spotkanie integracyjne

29 marca  2017

9:00 - 16:15 - wykład
od 16:15 - indywidualne konsultacje
od 20:00 - uroczysta kolacja z zabawą taneczną

30 marca 2017

 do 12:00 - czas wolny na wyprawę w góry, wypoczynek w Centrum Rekreacji: basen o długości 25 m, zjeżdżalnia, masaże podwodne i punktowe, sauny: sucha oraz infrared, sala fitness.
12:00-18:00 - wykłady,
18:00 - konsultacje indywidualne,
20:00 - kolacja.

31 marca 2017

9:00 - 12:30 - wykład,
12:30 - zakończenie szkolenia,
13:00- obiad.

Informujemy również, że po każdym dniu szkolenia odbędą się konsultacje indywidualne, podczas których każdy uczestnik szkolenia będzie mógł również skonsultować dokumentację postępowania, w tym swój SIWZ.

Opinie uczestników

Co do samego szkolenia to oceniam je pozytywnie pod względem merytorycznym tj. znajomość tematu przez Pana Józefa Nowickiego oraz możliwość zadawania nieograniczonej liczby pytań, przed którymi prowadzący się nie wzbraniał. Takie podejście sprawiło, że uczestnicy aktywnie włączali się do dyskusji i przedstawiali swoje problemy związane z udzielaniem zamówień publicznych. Szkolenie, pod względem organizacyjnym – także oceniam pozytywnie.
Irena Kanbur
Kancelaria Prezydenta RP
Szkolenie uważam za bardzo rzetelne i ciekawe. Omówione zostały zagadnienia bardzo przydatne w praktyce. Szczegółowo i w sposób zwięzły przekazana została problematyka na temat zamówień publicznych. Organizacja szkolenia bez zarzutów.
Paweł Kamiński
Zespól Placówek Oświatowych w Opolu

Informacje organizacyjne

Termin: 29 marzec 2017r. - 31 marzec 2017r.
Miejsce: Szklarska Poręba
Cena: 1 950,00 zł netto od osoby
zw. z VAT dla opłacających szkolenie ze środków publicznych
w tym przypadku prosimy o wypełnienie i przesłanie do nas
Oświadczenia o zwolnieniu z VAT >>
Brak oświadczenia będzie skutkował wystawieniem faktury z naliczonym 23% VATem.

Cena zawiera:

  • zakwaterowanie (trzy doby) w pokojach dwuosobowych (za nocleg w pokoju jednoosobowym dopłata 210 zł),
  •  zakwaterować od wtorku 28 marca 2017 od  godz. 15.00, we wtorek  zapraszamy na obiadokolację,
  • pełne wyżywienie ( śniadania, obiady, kolacje, poczęstunki podczas przerw kawowych)
  • kolację integracyjną połączoną z zabawą taneczną,
  • nieograniczony dostęp do Centrum Rekreacji: sala fitness, basen o długości 25 m, zjeżdżalnia, masaże podwodne i punktowe, sauny: sucha oraz infrared
  • bezprzewodowy dostęp do Internetu
  • wsparcie  merytoryczne - nieodpłatne konsultacje z wykładowcą  w okresie miesiąca od zakończenia szkolenia (od poniedziałku do piątku) - konsultacje telefoniczne, wyjaśnianie wszelkich problemów.
  • opiekę organizacyjną koordynatora szkolenia,
  • ubezpieczenie NW,
  • Imienny Certyfikat Uczestnictwa,
  • dodatkowe materiały:
    1)         WZORCOWE SPECYFIKACJE ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA  (6 kompletów w wersji edytowalnej) 
    na dostawy roboty budowlane i usługi,
    wraz załącznikami (oświadczenia, wykazy dostaw, usług, robót budowlanych, wykazy osób, wyposażenia)
    dla postępowań o wartości poniżej progu unijnego i wartości równej lub przekraczającej progi unijne,
    2)         zaproszenie do negocjacji w trybie zamówienia z wolnej ręki (wersja edytowalna),
    3)         komentarz "Ustalanie wartości zamówienia na dostawy, usługi i roboty budowlane"),
    4)         komentarz "Jak badać ofertę w zakresie rażąco niskiej ceny",
    5)         komentarz "Wyjaśnianie i zmiana treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia",
    6)         komentarz "Jak dokonywać zmian w zawartej umowie w sprawie zamówienia publicznego",
    7)         komentarz „Udzielanie zamówień na usługi społeczne”.

ZAPISZ SIĘ NA SZKOLENIE JUŻ DZIŚ. Ilość miejsc ograniczona.

Na Państwa życzenie możemy zrealizować powyższy temat w charakterze szkolenia wewnętrznego. Jeśli chcą Państwo uzyskać dodatkowe informacje lub mają pytania dotyczące szkolenia, prosimy o kontakt pod numerem telefonu.

59 822 34 56 lub na adres e-mail szkolenia@szkoleniaekspert.pl