Nasi partnerzy:
Hotel Bornit **** - galeria
Szanowni Państwo,
Zapraszamy do Szklarskiej Poręby na szkolenie z zakwaterowaniem i wyżywieniem, do jednego z najwyżej położonych hoteli w Karkonoszach. Dzięki swojemu położeniu gwarantujemy niezapomniane wrażenia i zapierające dech w piersiach widoki rozciągające się z hotelowego tarasu.
Szkolenie poświęcone jest usunięciu wątpliwości powstałych na gruncie nowelizacji Pzp.
O wartość merytoryczną szkolenia zadba, znany większości z Państwa, nasz ekspert Józef Edmund Nowicki, który na bazie swoich doświadczeń i obserwacji tego co się aktualnie dzieje w dziedzinie zamówień publicznych, specjalnie na to szkolenie przygotował autorski program.
Uczestnikom szkolenia zapewniamy komfortowe pokoje, doskonałą kuchnię oraz bezpłatny dostęp do basenu, sauny suchej i sauny infrarot, bilarda i stołów do tenisa oraz dostęp do salki fitness i malej siłowni.
"Przebieg postępowania w trybie przetargu nieograniczonego w procedurze "odwróconej” od wszczęcia postępowania do wyboru oferty” (stan prawny na dzień 1 grudnia 2017 r.)
Publikacja zawiera opisy przebiegu poszczególnych procedur w trybie przetargu nieograniczonego w procedurze odwróconej oraz najbardziej aktualne orzecznictwo KIO, wyniki kontroli Prezesa UZP.
Każdy e-Poradnik to blisko 50 stron aktualnej wiedzy dotyczącej problematyki stosowania przepisów ustawy - Prawo zamówień publicznych:
ORAZ WSPANIAŁY WYPOCZYNEK I NIEPOWTARZALNY KLIMAT POLSKICH GÓR.
System do obsługi zamówień publicznych
System ProPublico to innowacyjne narzędzie, które w sposób systemowy wspomaga przygotowanie i przeprowadzenie procedury przetargowej zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych, obsługując postępowania w trybach przewidzianych w ustawie oraz w postępowaniach pozaustawowych do 30 000€ (zamówienie bezpośrednie, zapytanie ofertowe).
Program zapewnia sprawne przygotowanie, prowadzenie i dokumentowanie zamówień od momentu wszczęcia postępowania, poprzez złożenie ofert, ich ocenę, kończąc na zawarciu umowy i ewidencjonowaniu przebiegu jej realizacji.
System ProPublico w sposób optymalny usprawnia pracę nad zamówieniami publicznymi zapewniając automatyczne tworzenie dokumentów, możliwość generowania i przesyłania ogłoszeń bezpośrednio do BZP, publikacji ogłoszeń w DUUE oraz szybki dostęp do wszelkiego rodzaju danych statystycznych i zestawień raportowych.
Program przeznaczony do ewidencji i kontroli wydatków do 30 000 euro w jednostkach wydatkujących środki publiczne.
Program umożliwia klasyfikację wydatków po określonych grupach asortymentowych oraz kontrolę sumy wydatków w każdej z grup. Narzędzie posiada moduł do tworzenia bazy wykonawców oraz pozwala w prosty sposób tworzyć raporty i zestawienia z określonego zakresu wydatków z możliwością eksportu do pliku CSV.
Dwie darmowe licytacje na platformie ELLIC do prowadzenia licytacji elektronicznych.
Portal ELLIC to system służący do przeprowadzania licytacji elektronicznych zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych. Platforma licytacji jest zintegrowana z systemem ProPublico co zapewnia kompleksową obsługę prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie licytacji elektronicznej.
System krok po kroku informuje użytkownika jakich czynności należy dokonać, aby licytacja była przeprowadzona w sposób zgodny z prawem.
1. Omówienie zagadnień dotyczących opisu przedmiotu zamówienia (art. 29-31 Pzp), określenia warunków udziału w postępowaniu (art. 22-22d Pzp), kryteriów oceny ofert (art. 91 Pzp) ze wskazaniem błędów popełnianych przez zamawiających w świetle orzecznictwa KIO i wyników kontroli Prezesa UZP.
2. Omówienie oświadczeń i dokumentów określonych w nowym rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U. z 2016 r. poz. 1126).
3. Warunki dotyczące uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej.
4. Warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:
5. Ocena zdolności technicznej lub zawodowej wykonawcy. Postawienie minimalnych warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, potencjału technicznego wykonawcy lub osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości.
6. Ocena zdolności wykonawcy do należytego wykonania zamówienia w szczególności w odniesieniu do jego rzetelności, kwalifikacji, efektywności i doświadczenia.
1. Omówienie zasad publikacji ogłoszeń w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej oraz zamieszczania w Biuletynie Zamówień Publicznych.
2. Zasady dokonywania zmian treści ogłoszenia.
3. Ogłoszenie o zmianie umowy.
4. Jak należy wypełnić ogłoszenie o zamówieniu, gdy zamawiający nie jest w stanie zamieścić wszystkich informacji wymaganych przepisami Pzp, aby uniknąć korekt finansowych .
5. Omówienie wzoru SIWZ.
6. Udostępnianie specyfikacji istotnych warunków zamówienia na stronie internetowej.
7. Zasady wyjaśniania i zmiany treści SIWZ oraz zebrania wykonawców.
8. Składanie oferty i dokumentów w procedurze "odwróconej” i zwykłej.
9. Badanie, czy wykonawca, którego oferta została oceniona najwyżej, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu w procedurze określonej w art. 24aa oraz art. 26 ust. 1 i 2 Pzp.
10. Treść oświadczenia potwierdzającego spełnianie warunków udziału w postępowaniu i brak podstaw wykluczenia w przetargu nieograniczonym.
11. Jednolity Europejski Dokumentu Zamówienia - jak oceniać jednolity dokument po złożeniu przez wykonawcę.
12. Przedstawienie przez wykonawcę, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza aktualnych dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia.
13. Składanie, uzupełnienie, poprawianie, wyjaśnianie jednolitego dokumentu oraz dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu i brak podstaw wykluczenia.
14. Na czym polega aktualność składanych dokumentów:
7. Omówienie obligatoryjnych i fakultatywnych przesłanek wykluczenia.
7. Omówienie obligatoryjnych i fakultatywnych przesłanek wykluczenia.
8. Ocena wykonawcy który podlega wykluczeniu oraz dowodów przedstawionych na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności - "samooczyszczenie wykonawcy” (omówienie art. 24 ust. 8 i 9 Pzp).
9. Możliwość wykluczenia wykonawcy po wyborze oferty (art. 24 ust. 12 Pzp).
10. Jak stosować art. 26 ust. 2f Pzp w przetargu nieograniczonym.
11. Omówienie postępowania zamawiającego w przypadku, gdy zaoferowana cena lub koszt, lub ich istotne części składowe, wydają się rażąco niskie w stosunku do przedmiotu zamówienia.
12. Obowiązki wykonawcy po otrzymaniu wezwania do złożenia wyjaśnień.
13. W jakich przypadkach zamawiający może uznać, że rozbieżność wynika z okoliczności oczywistych, które nie wymagają wyjaśnienia i nie żądać wyjaśnień.
1. Jakie dokumenty dotyczące braku podstaw wykluczenia z postępowania w odniesieniu do podmiotów trzecich powinien przedstawić wykonawca na żądanie zamawiającego.
2. Jakie dokumenty dotyczące braku podstaw wykluczenia z postępowania w odniesieniu do podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem trzecim powinien przedstawić wykonawca na żądanie zamawiającego.
3. Ocena, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz badanie, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia.
4. Wymóg realizacji robót budowlanych lub usług, w sytuacji, gdy wykonawca polega na wykształceniu, kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu podmiotu trzeciego.
5. Postępowanie w przypadku, gdy zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu trzeciego, nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia.
6. Żądanie wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców.
7. Żądanie w przypadku zamówień na roboty budowlane lub usługi, które mają być wykonane w miejscu podlegającym bezpośredniemu nadzorowi zamawiającego, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia wykonawca podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i ich przedstawicieli prawnych, zaangażowanych w takie roboty budowlane lub usługi.
8. Zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy, na którego zasoby wykonawca powoływał się, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu.
9. Postępowanie w przypadku powierzenia podwykonawcy wykonania części zamówienia na roboty budowlane lub usługi w trakcie jego realizacji.
14. Omówienie art. 92 Pzp - zasady informowania wykonawców o wykluczeniu wykonawcy, odrzuceniu oferty, unieważnieniu postępowania i wyborze najkorzystniejszej oferty.
15. Zawarcie umowy i zmiany umowy w świetle art. 144 Pzp.
Na Państwa życzenie możemy zrealizować powyższy temat w charakterze szkolenia wewnętrznego. Jeśli chcą Państwo uzyskać dodatkowe informacje lub mają pytania dotyczące szkolenia, prosimy o kontakt pod numerem telefonu.
59 822 34 56 lub na adres e-mail szkolenia@szkoleniaekspert.pl