Formularz zgłoszeniowy:
Zdjęcia ze szkoleń z Józefem Nowickim:
Zapraszamy na szkolenie pt.
Roczne sprawozdanie o udzielonych zamówieniach w 2018 r.
oraz
Jak przygotować się do udzielania zamówień z wykorzystaniem elektronizacji?
I. Omówienie sporządzania rocznego sprawozdania o udzielonych zamówieniach w 2018 r.
1. Wydatki, których nie ujmuje się w rocznym sprawozdaniu.
2. Zamawiający obowiązani do sporządzania i przekazywania rocznego sprawozdania o udzielonych zamówieniach.
3. Odpłatny charakter umowy w sprawie zamówienia publicznego a obowiązek wykazania udzielonego zamówienia w rocznym sprawozdaniu.
4. Ujęcie w sprawozdaniu zamówień, w których zamawiający dopuścił składanie ofert częściowych i zawarł więcej niż jedną umowę.
5. Zamówienia udzielane w częściach i zamówienia udzielone na podstawie więcej niż jednej umowy, po przeprowadzeniu postępowania, w którym zamawiający dopuścił składanie ofert częściowych.
6. Udzielone zamówienia, w których wynagrodzenie zostało określone w walucie obcej.
7. Zamówienia udzielone z wyłączeniem procedur określonych przepisami Pzp.
8. Zamawiający i jego jednostki organizacyjne udzielające zamówień publicznych na podstawie art. 15 ust. 2 oraz art. 32 ust. 5 Pzp.
9. Powierzenie udzielania zamówień centralnemu zamawiającemu.
10. Wspólne udzielanie zamówień przez kilku zamawiających oraz przez zamawiających z grup kapitałowych.
11. Umowy ze stawką godzinową zawarte na czas oznaczony lub nieoznaczony.
12. Przyznane dotacje.
13. Zamówienia dodatkowe i uzupełniające.
14. Koszty ponoszone na rzecz pracowników.
15. Umowy zlecenia.
16. Omówienie wypełniania poszczególnych tabel w rocznym sprawozdaniu o udzielonych zamówieniach w 2018 r.
II. Jak przygotować się do udzielania zamówień z wykorzystaniem elektronizacji?
1. Wskazanie w ogłoszeniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia albo w innym dokumencie środków komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami oraz wymaganiań technicznych i organizacyjnych wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych i informacji przekazywanych przy ich użyciu.
2. Formaty danych, w których są sporządzane dokumenty elektroniczne przekazywane za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej.
3. Rodzaje podpisu elektronicznego.
4. Kwalifikowani dostawcy usług zaufania.
5. Co to jest znacznik czasu.
6. Status prawny podpisu elektronicznego.
7. Weryfikacja podpisu elektronicznego.
8. Listy unieważnionych certyfikatów.
9. Składanie oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu i brak podstaw ww oryginale w postaci dokumentu elektronicznego lub w elektronicznej kopii dokumentu lub oświadczenia poświadczonego za zgodność z oryginałem.
10. Czy skan z podpisem elektronicznym jest dokumentem elektronicznym.
11. Zasady poświadczania za zgodność z oryginałem elektronicznej kopii dokumentu.
12. Odstąpienie od wymogu użycia środków komunikacji elektronicznej przy składaniu ofert.
13. Deszyfrowanie ofert i otwarcie ofert złożonych w postaci elektroniczej opatrzonych kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
14. Komunikacja zamawiający - wykonawca.
15. Komunikacja za pośrednictwem poczty elektronicznej.
16. W jakich przypadkach będzie możliwe odstąpienie od wymogu użycia środków komunikacji elektronicznej i sporządzenie oferty albo części oferty, pod rygorem nieważności, w postaci papierowej opatrzonej własnoręcznym podpisem oraz składanie za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Po zakończonym cyklu szkoleń uczestnicy otrzymają materiał szkoleniowy w postaci e-booka pt.
Chcesz wiedzieć więcej na temat Prawa Zamówień Publicznych
Czytaj portal wPrzetargach.pl - komentarze, dokumenty, pytania, opinie prawne - kliknij >>>>>
Na Państwa życzenie możemy zrealizować powyższy temat w charakterze szkolenia wewnętrznego. Jeśli chcą Państwo uzyskać dodatkowe informacje lub mają pytania dotyczące szkolenia, prosimy o kontakt pod numerem telefonu.
59 822 34 56 lub na adres e-mail szkolenia@szkoleniaekspert.pl