Czy wiesz, że statystyczny Polak w pracy spędza średnio 33,5 lat swojego życia? Na aktywną pracę poświęcamy średnio 6h i 40 minut a pozostałe 100 minut dziennie - przeznaczamy na relacje. Czy potrzebujesz jeszcze innych powodów, aby sprawdzić co możesz zrobić, żeby poprawić jakość swoich zawodowych relacji?
Dołącz do cyklicznego webinaru ABC Relacje w biznesie.
Niezależnie od tego czy jesteś szefem czy członkiem zespołu, jakość komunikacji, odpowiednia rozmowa, motywacja, wpływa znacząco na poczucie ogólnego dobrostanu i efektywność pracy całego zespołu.
Podczas mojego 15 letniego doświadczenia w środowisku korporacyjnym, doświadczyłam jak wymagające mogą być relacje biznesowe, zarówno na poziomie szef - pracownik, jak i pracownik-pracownik. Wiem, że każdy z nas potrzebuje konkretniej i wyselekcjonowanej wiedzy, aby zaplanować proces zmiany. Dlatego przygotowałam specjalny program, który krok po kroku pomoże usystematyzować wiedzę, zrozumieć procesy i dokonać potrzebnych zmian.
W czym pomoże ci kurs „ABC Relacje w biznesie”?
- dowiesz się jak wpływać na relacje w środowisku pracy, - wzmocnisz swoją pozycję i autorytet,
- dowiesz się jak budować efektywny i zmotywowany zespół,
- zaczniesz świadomie wprowadzać wspierające zmiany,
- poznasz zasady efektywnej komunikacji,
- poznasz teorie motywacji i mechanizmy motywowania ludzi,
- odkryjesz co daje delegowanie i jak skutecznie podzielić obowiązki.
ABC Relacji w biznesie to cykl spotkań, podczas których będą realizowane następujące moduły:
Moduł I: Budowanie zespołu
Moduł II: Efektywna komunikacja
Moduł III: Motywacja
Moduł IV: Odważne rozmowy
Moduł V: Delegowanie zadań
1. Wiedza
2. Ćwiczenia
3. Pytania/ odpowiedzi
Tematy, które zostaną zrealizowane na kursie ABC Relacji w biznesie:
Moduł I: BUDOWANIE ZESPOŁU - 20 kwietnia 2023 w godz. 18:00-19:30
- Cykl pracownika,
- Rola lidera,
- Fazy rozwoju zespołu,
- Po czym poznajemy efektywnie działający zespół,
- Zagrożenia dla zespołu,
- Role grupowe,
- Jak budować efektywny i zmotywowany zespół.
Moduł II: EFEKTYWNA KOMUNIKACJA - 27 kwietnia 2023 w godz. 18:00-19:30
- Dostrojenie się do rozmówcy,
- Przestrzeń rozmowy,
- Wzajemne oczekiwania,
- Błędy w procesie komunikacji,
- Przekaz a informacja,
- Aktywne słuchanie,
- Informacja zwrotna.
Moduł III: MOTYWACJA - 11 maja 2023r. godz. 18:00-19:30
- Teorie motywacji,
- Mechanizmy motywowania ludzi,
- Zespół a motywacja,
- Zachowanie i postawy szefa czyli jak podnosić motywację,
- Osobista motywacja i techniki przeciwwypaleniowe.
Moduł IV: ODWAŻNE ROZMOWY - 18 maja 2023r. w godz. 18:00-19:30
- Tao rozmowy,
- Radzenie sobie z krytyką,
- Rodzaje trudnych rozmów,
- Postawy i style wobec trudności,
- Schematy przygotowań do trudnych rozmów.
Moduł V: DELEGOWANIE ZADAŃ - 25 maja 2023r. w godz. 18:00-19:30
- Co daje delegowanie,
- Stopnie delegowania,
- Jak wydzielić obszar własnej pracy do oddelegowania,
- Style kierowania,
- Rozwój kompetencji pracownika,
- Czterostopniowe egzekwowanie zadań.
Kurs ten kompleksowo przedstawia relacje w biznesie, z uwzględnieniem wielu perspektyw:
- właściciela
- wspólnika
- lidera
- współpracownika.
Dlatego niezależnie od przyjmowanej roli w organizacji, każdy będzie mógł przyjrzeć się własnym możliwościom i ograniczeniom - nie tylko z pozycji mikro ale także z szerokiego widoku jaki daje zrozumienie procesów grupowych. Spotkania mają wymiar praktyczny!
Oprócz wiedzy, każdy moduł zawiera ćwiczenia, które będą wzmacniać nabyte kompetencje.
1."Dziękuję pani Agato! Super szkolenie i wartościowe informacje, muszę wszystko przeanalizować i poukładać sobie w głowie :) "
2. Pani Agato! Rewelacyjne szkolenie!
3. Ja nie mam pytań, ale chciałam napisać, że jedno z bardziej wartościowych szkoleń na jakich byłam. I super że chat nie jest moderowany i można swobodnie pisać. Dziękuję :)
4. Bardzo dziękuję za kolejne super szkolenie!
5. "Perfekcyjnie przedstawiła Pani dzisiejszy moduł. Nie mam teraz pytań, muszę to przeanalizować sobie jeszcze raz dziękuję serdecznie :)"
6. "Dziękuję, to były bardzo mądre spotkania"
7. Było cudownie! Super! Dziękuję 8. "Dziękuję bardzo za całe szkolenie"
9. "Bardzo jasno i rzeczowo Pani tłumaczy"
10. "Dziękuję bardzo! Wartościowe szkolenie :)
11. "Dziękuję Pani Agato za szkolenie, pozdrawiam i życzę wszystkiego najlepszego :)
12. "Fajnie uporządkowanie - styl, narzędzia. Mamy duży wybór"