JAK UDZIELAĆ ZAMÓWIEŃ BAGATELNYCH
ORAZ
ANALIZA PORÓWNAWCZA OBOWIĄZUJĄCEJ I NOWEJ USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
I. Co to są zamówienia bagatelne i jak udzielać zamówień bagatelnych?
1. Co to są zamówienia bagatelne?
2. Szacowanie wartości zamówień bagatelnych.
3. Co to jest wartość jednorazowego zakupu?
4. Ustawowe obowiązki w zakresie zamówień bagatelnych.
5. Jak będziemy udzielać zamówień bagatelnych?
6. Procedury jakie będziemy stosować w zamówieniach bagatelnych.
7. Zmiany w regulaminach do 30.000 euro.
8. Wszczęcie postępowania „bagatelnego”.
9. Składanie i otwarcie ofert w zamówieniach bagatelnych.
10. Forma i postać oferty w zamówieniach bagatelnych.
11. Składanie oświadczeń i dokumentów w zamówieniach bagatelnych.
12. Badanie o ocena ofert w zamówieniach bagatelnych.
13. Treść Istotnych Warunków Zamówienia w zamówieniach bagatelnych.
14. Odrzucenie oferty, wykluczenie z postępowania, wybór oferty.
15. Unieważnienie postępowania bagatelnego.
16. Obowiązki informacyjne w zamówieniach bagatelnych.
II. Zagadnienia ogólne
17. Nowe definicje ustawowe.
18. Podział zamówień i zamawiających.
19. Nowe zasady obliczania terminów oznaczonych w godzinach
20. Jak stosować zasadę efektywnych zamówień publicznych?
21. Co to jest konflikt interesów i jak postępować w przypadku wystąpienia konfliktu interesów
III. Przygotowanie postępowania
22. Opis przedmiotu zamówienia.
23. Szacowanie wartości zamówienia.
24. Nowe warunki udziału w postępowaniu.
25. Zmiany w przesłankach wykluczenia.
26. Przygotowanie i przebieg wizji lokalnej.
27. Odpowiedzialność zamawiających w grupie zakupowej.
28. Jakie kryteria oceny ofert?
29. Kiedy cena może być jedynym kryterium oceny ofert?
30. Kiedy cena może być jedynym kryterium oceny ofert?
31. Zasada efektywnych zamówień publicznych.
32. Jak sporządzić analizę potrzeb zamawiającego?
33. Kto powinien dokonać analizy potrzeb i wymagań
34. Przykładowa analiza potrzeb i wymagań
35. Jak przeprowadzić wstępne konsultacje rynkowe?
36. Postępowanie zamawiającego w przypadku wstępnego zaangażowania wykonawcy
IV. Specyfikacja Warunków Zamówienia (SWZ) i Opis Potrzeb i Wymagań
37. Jak tworzyć SWZ i Opis Potrzeb i Wymagań.
38. Różnica pomiędzy SWZ a Opisem Potrzeb i Wymagań.
39. Wyjaśnienia i zmiany SWZ i Opisu Potrzeb i Wymagań V. Wszczęcie postępowania i ogłoszenia
40. Wszczęcie postępowania w trybie przetargu nieograniczonego.
41. Wszczęcie postępowania w trybie podstawowym.
42. Rodzaje ogłoszeń.
43. Zamieszczanie i publikacja ogłoszeń.
44. Dokonywanie zmian w ogłoszeniach.
45. Unieważnienie postępowania w przypadku znaczących zmian w ogłoszeniu.
46. Postępowanie w przypadku zmiany SWZ, która ma wpływ na zmianę ogłoszenia.
V. Przebieg postępowania i nowa formuła procedury odwróconej
47. Składanie oświadczeń dotyczących konfliktu interesów.
48. Składanie ofert.
49. Otwarcie ofert publiczne i bez udziału osób.
50. Postępowanie w przypadku awarii platformy do składania ofert.
51. Nowa formuła terminu związania ofertą.
52. Badanie i ocena ofert.
53. Nowe zasady wnoszenia i zwrotu wadium.
54. Składanie przedmiotowych środków dowodowych.
55. Składanie podmiotowych środków dowodowych.
56. Przebieg nowej procedury odwróconej.
57. Uzupełnianie i poprawianie oświadczeń i dokumentów.
58. Nowa formuła samooczyszczenia wykonawcy.
59. Zmiany w przesłankach wykluczenia z postępowania.
60. Ocena ofert i wybór najkorzystniejszej oferty i nowe zasady oceny ofert
61. Nowe przesłanki odrzucenia oferty.
62. Nowe przesłanki unieważnienia postępowania.
63. Porównanie obowiązków informacyjnych zamawiającego w obowiązującej i nowej ustawie - Prawo zamówień publicznych.
VI. Zmiany w umowach w sprawie zamówień publicznych
64. Obligatoryjne klauzule umowne w umowach na dostawy, usługi i roboty budowlane.
65. Zakazane (abuzywne klauzule umowne).
66. Obligatoryjne zmiany umowy wynikające ze zmiany cen materiałów i kosztów.
67. Warunki do udzielenia opcji.
68. Raport z realizacji umowy - kiedy, kto i jak raport należy sporządzić?
VII. Zmiany w procedurach odwoławczych
69. Rzecznik Małych i Średnich Przedsiębiorców.
70. Zmiany w dopuszczalności wnoszenia odwołań.
71. Sąd zamówień publicznych.
Chcesz wiedzieć więcej na temat Prawa Zamówień Publicznych
Czytaj portal wPrzetargach.pl - komentarze, dokumenty, pytania, opinie prawne - kliknij >>>>>
Na Państwa życzenie możemy zrealizować powyższy temat w charakterze szkolenia wewnętrznego. Jeśli chcą Państwo uzyskać dodatkowe informacje lub mają pytania dotyczące szkolenia, prosimy o kontakt pod numerem telefonu.
59 822 34 56 lub na adres e-mail szkolenia@szkoleniaekspert.pl