OCR w biurze rachunkowym

Termin: 08.02.2023, godzina 19:00

Trener: ekspert ds. finansów i księgowości Arkadiusz Szulc

Celem webinarium jest pokazanie sposobów na automatyzację, a zarazem przyspieszenie pracy w biurze rachunkowym wykorzystując do tego systemy OCR – optyczne rozpoznawanie znaków.

Główną zaletę wdrożenia OCR jest wyeliminowanie procesu ręcznego przepisywania danych z dokumentów do systemu księgowego.

Jest to ważne zagadnienie w kontekście wejścia w życie nowych przepisów związanych z Krajowym Systemem e-Faktur.

 

Podczas webinarium Pan Arkadiusz:

  • pokaże zalety stosowania OCR,
  • dowiecie się, jak się przygotować do wdrożenia nowych systemów,
  • zobaczycie na czym polega praca na OCR i co można dzięki temu osiągnąć,
  • powie jak nakłonić klientów do wdrożenia systemu u nich w firmach,
  • opowie o obiegu elektronicznym dokumentów, czyli jak skanować, gdzie archiwizować, jak zarządzać plikami.

Szkolenie Zaczyna się za

Szkolenie Trwa

Kliknij, aby przejść do transmisji