Na szkolenie zapraszamy osoby, które chcą doskonalić swoją wiedzę w zakresie zamówień publicznych.
Podczas zajęć omawiane będą typowe oraz nietypowe przypadki w zamówieniach publicznych, które najczęściej sprawiają trudności.
Poza tym podczas szkolenia omówione zostaną wzory profesjonalnie opracowanych dokumentów przydatnych w postępowaniach PZP, każdy Uczestnik otrzyma je w wersji edytowalnej.
Wszystkie zagadnienia omówione zostaną z uwzględnieniem nowej ustawy PZP.
Kierownicy zamawiających, pracownicy zamawiających odpowiedzialni za sporządzanie planów postępowań, członkowie komisji przetargowych, pracownicy działów inwestycji odpowiedzialni za szacowanie wartości zamówień, osoby wykonujące kontrole zamówień publicznych.
Uczestnicy szkolenia po zakończonym cyklu szkoleń otrzymają:
1. Zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu i SIWZ tuż przed otwarciem ofert.
2. Niedopuszczalne opisy rozwiązań równoważnych.
3. Zapisy w SIWZ dotyczące warunków udziału w postępowaniu oraz dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, które pozwolą uniknąć poważnych problemów w postępowaniu z elektronizacją i bez elektronizacji.
4. Wybór oferty po upływie terminu związania ofertą - postępowanie zamawiającego.
5. Ocena podmiotu trzeciego w świetle art. 26 ust. 3 oraz art. 22a ust. 6 ustawy Pzp.
6. Jakie błędy popełniają zamawiający w przypadku zmiany treści i SIWZ?
7. Jakie kryteria oceny ofert wybrać, by sprawnie przeprowadzić postępowanie?
8. Zasady składania oraz forma i postać oferty oraz oświadczeń i dokumentów w postępowaniu elektronicznym.
9. Zapisy w SIWZ dotyczące wnoszenia wadium przez konsorcja, które pozwolą uniknąć sporu przed Krajową Izbą Odwoławczą.
10. Kiedy zamawiający może wykluczyć wykonawcę z powodu zawinionego i poważnego naruszenia obowiązków zawodowych.
11. Kiedy zamawiający może wykluczyć wykonawcę, który z przyczyn leżących po jego stronie, nie wykonał albo nienależycie wykonał w istotnym stopniu wcześniejszą umowę w sprawie zamówienia publicznego.
12. Postępowanie zamawiającego i wykonawcy w przypadku samooczyszczenia.
13. Błędy popełniane w przypadku wezwania i zawiadomienia wykonawców:
14. Zmiany istotne, które uniemożliwiają skorzystanie z trybu zamówienia z wolnej ręki po „nieudanym” przetargu nieograniczonym.
15. Poleganie na zasobach podmiotów trzecich - kiedy „podmiot trzeci” nie musi być podwykonawcą?
16. Jak wprowadzać podwykonawcę na etapie realizacji zamówienia?
17. Inna omyłka, czy odrzucenie oferty - przedstawienie przykładów innych omyłek oraz przykładów niezgodności treści oferty z treścią SIWZ, które nie mogą być uznane za inne omyłki.
18. Omówienie najważniejszych aspektów dotyczących procedury odwróconej oraz tzw. procedury zasadniczej innej niż odwrócona.
19. Wady nieusuwalne stanowiące podstawę unieważnienia postępowania.
20. Jak prawidłowo sformułować zapisy dotyczące zmiany umowy w sprawie zamówienia publicznego.
21. Udzielanie zamówień dodatkowych, nieprzewidywalnych i uzupełniających.
Chcesz wiedzieć więcej na temat Prawa Zamówień Publicznych
Czytaj portal wPrzetargach.pl - komentarze, dokumenty, pytania, opinie prawne - kliknij >>>>>
Na Państwa życzenie możemy zrealizować powyższy temat w charakterze szkolenia wewnętrznego. Jeśli chcą Państwo uzyskać dodatkowe informacje lub mają pytania dotyczące szkolenia, prosimy o kontakt pod numerem telefonu.
59 822 34 56 lub na adres e-mail szkolenia@szkoleniaekspert.pl