NOWOŚCI


17.04.2024

Nowy post




13.06.2019 - Jak prawidłowo sporządzać ogłoszenia, SIWZ, wezwania i zawiadomienia wykonawców? - Kielce

zgłoszeniowy form
###SECTIONSMENU###

Zapraszamy na szkolenie pt.

Jak prawidłowo sporządzać ogłoszenia, SIWZ, wezwania i zawiadomienia wykonawców?

Jak uniknąć błędów w dokumentacji postępowania?

RODO w zamówieniach publicznych

###TO_TOP###

###TO_TOP###

Szkolenie ma charakter warsztatowy i praktyczny.

Podczas szkolenia wykładowca przedstawi i omówi najważniejsze dokumenty mające zastosowanie w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego m. in.:

  • SIWZ,
  • ogłoszenia,
  • zawiadomienia i wezwania,
  • protokół postępowania,

zasady ich tworzenia oraz nieprawidłowości występujące w tych dokumentach.

Wykładowca omówi również przepisy ustawy z dnia 21 lutego 2019 r. wprowadzającej przepisy RODO do ustawy - Prawo zamówień publicznych.

###TO_TOP###

Będąc uczestnikiem szkolenia:

  • nabędziesz wiedzę i praktyczne umiejętności niezbędne do sporządzania ogłoszeń, SIWZ, informacji o odrzuceniu oferty, wykluczeniu z postępowania, wyborze najkorzystniejszej oferty oraz unieważnienia postępowania - w „procedurze odwróconej”,
  • nabędziesz wiedzę i praktyczne umiejętności niezbędne do sporządzania protokołu postępowania, wezwań i zawiadomień wykonawców,
  • zapoznasz się z najczęściej popełnianym błędami w ogłoszeniach oraz w przypadku zmiany i wyjaśniana treści SIWZ,
  • zapoznasz się, jak stosować przepisy RODO w zamówieniach publicznych.
###TO_TOP###

Uczestnicy szkolenia otrzymają wzory w wersji edytowalnej:

  • KOMENTARZ „Poprawianie omyłek w ofertach, z uwzględnieniem kosztorysów ofertowych, w orzecznictwie Krajowej Izby Odwoławczej i sądowym”
  • ZESZYT ORZECZNICZY NR 4 - unikatowa kolejna publikacja zawierająca wykaz najczęściej popełnianych błędów w przetargu nieograniczonym (w postaci e-booka)
  • obowiązujące wzory dokumentów do wykorzystania w przetargu nieograniczonym w wersji edytowalnej z komentarzami (m. in. zawiadomienia, wezwania, zmiany SIWZ)
###TO_TOP###

PROGRAM SZKOLENIA

Jak prawidłowo wypełniać wzory ogłoszeń i zamieszczać ogłoszenia

1. Omówienie zasad zamieszczania ogłoszeń w Biuletynie Zamówień Publicznych i publikowania w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej.

2. Omówienie elementów ogłoszenia o zamówieniu.

3. Obowiązki zamawiającego w przypadku zmiany treści ogłoszenia. 4. Obowiązki zamawiającego w przypadku zmiany treści SIWZ rzutującej na zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu.

5. Jak wypełniać ogłoszenia zamieszczane w Biuletynie Zamówień Publicznych i opublikowane w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej:

  • ogłoszenie o zamówieniu,
  • ogłoszenie o zmianie ogłoszenia,
  • ogłoszenie o zmianie umowy.

6. Jak prawidłowo sporządzać wezwania i zawiadomienia wykonawców:

  • wezwanie do uzupełniania, poprawiania i wyjaśniania JEDZ, oświadczeń i dokumentów,
  • wezwanie do rażąco niskiej ceny,
  • wezwanie do wyjaśnienia treści ofert,
  • zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty,
  • zawiadomienia o poprawieniu omyłek w ofercie.

Jak prawidłowo wyjaśniać i dokonywać zmian treści SIWZ

7. Różnica między zmianą a wyjaśnianiem treści SIWZ na przykładach zapytań wykonawców z praktyki.

8. Jak formułować dokumenty dotyczące zmiany i wyjaśnienia treści SIWZ - przykłady.

9. Jakie błędy popełnia się w przypadku sporządzania SIWZ.

10. Obowiązki zamawiającego w przypadku dokonania zmiany i wyjaśniania treści SIWZ.

Jak prawidłowo wypełnić protokół postępowania

11. Omówienie „krok po kroku” sporządzanie protokołu postępowania, z uwzględnieniem podziału zamówienia na części, zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 Pzp.

Obowiązki informacyjne zamawiającego

12. Omówienie czynności dokonywanych przez zamawiającego po odrzuceniu oferty, wykluczeniu z postępowania, wyborze najkorzystniejszej oferty oraz unieważnienia postępowania - w „procedurze odwróconej”.

13. Jak prawidłowo sporządzać zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty?

14. Postępowanie zamawiającego w związku z wprowadzeniem przepisów ustawy z dnia 21 lutego 2019 r. wprowadzającej przepisy RODO do ustawy - Prawo zamówień publicznych:

  • udostępnianie danych osobowych dotyczące wyroków skazujących oraz naruszeń prawa, o których mowa w art. 10 rozporządzenia RODO
  • jak prowadzić protokół postępowania zgodnie z przepisami rozporządzenia RODO
  • stosowanie rozporządzenia RODO, a realizacja zasady jawności postępowania
  •  jak udostępniać informacje zawarte w protokole postępowania i załącznikach do protokołu, zawierających dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 rozporządzenia RODO zebrane w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu
  • zasady przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postępowania oraz załącznikach do protokołu
  • jak zamieszczać w umowie postanowień dotyczących weryfikacji zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie umowy, by były one zgodne z rozporządzeniem RODO
###TO_TOP###

Harmonogram

###TO_TOP###

Opinie uczestników

###TO_TOP###

Informacje organizacyjne

###TO_TOP###

Cena zawiera

###TO_TOP###

Formularz zgłoszeniowy

###TO_TOP###

Galeria ze szkolenia

###TO_TOP###

Chcesz wiedzieć więcej na temat Prawa Zamówień Publicznych

Czytaj portal wPrzetargach.pl - komentarze, dokumenty, pytania, opinie prawne - kliknij >>>>>

###TO_TOP###

###TO_TOP###

wróć