W okresie 30 dni od dnia szkolenia uczestnicy szkolenia mają zagwarantowane bezpłatne konsultacje z wykładowcą od poniedziałku do piątku
Uczestnicy szkoleni otrzymają:
• ustawę z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych
• pełną prezentację multimedialną obejmującą program szkolenia
• SWZ oraz wzorów oświadczeń i dokumentów składanych przez wykonawców w postępowaniu w wersji edytowalnej dla wariantu 1 i 2
I. Komunikacja zamawiającego z wykonawcami
1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą.
2. Komunikacja ustna. Negocjacje. Dialog.
3. Składanie ofert, wniosków i oświadczeń w formie elektronicznej.
4. Składanie ofert, wniosków i oświadczeń w postacie elektronicznej opatrzonych podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
II. Ustalenie niektórych warunków zamówienia
5. Podział zamówienia na części.
6. Kiedy może powstać zarzut nie podzielenia zamówienia na części.
7. Określanie w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia na usługi lub roboty budowlane wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia.
III. Wadium
8. Wnoszenie wadium i formy wadium.
9. Zatrzymanie wadium.
10. Obligatoryjny zwrot wadium.
11. Zwrot wadium na wniosek wykonawcy.
12. Zwolnienie gwaranta i poręczyciela z wadium.
IV. Przedmiotowe środki dowodowe
13. Zasady składania przedmiotowych środków dowodowych.
14. Uzupełnianie i składanie przedmiotowych środków dowodowych.
V. Wykluczenie z postępowania
15. Omówienie obligatoryjnych i fakultatywnych podstaw wykluczenia.
16. Zasady postępowania zamawiającego i wykonawcy w przypadku samooczyszczenia.
VI. Warunki udziału w postępowaniu
17. Określenie warunków udziału w postępowaniu.
18. Zasada żądania od wykonawców środków dowodowych w sposób proporcjonalny do przedmiotu zamówienia oraz umożliwiający ocenę zdolności wykonawcy do należytego wykonania zamówienia.
19. Określenie minimalnych poziomów zdolności.
20. Ocena zdolność wykonawcy do należytego wykonania zamówienia w szczególności w odniesieniu do jego rzetelności, kwalifikacji, efektywności i doświadczenia i wymaganie od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób.
21. Zwrócenie się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego roboty budowlane, dostawy lub usługi były wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie, jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez wykonawcę dokumenty budzą wątpliwości zamawiającego.
22. Przedstawienie przykładowych zapisów dotyczących warunków udziału w postępowaniu z ich analizą.
VII. Podmioty trzecie
23. Poleganie na zasobach podmiotów trzecich.
24. Treść zobowiązania.
25. Ocena podmiotu trzeciego w zakresie warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw wykluczenia.
VIII. Podmiotowe środki dowodowe
26. Omówienie oświadczeń o dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw wykluczenia.
27. Badanie aktualności oświadczeń i dokumentów.
28. Poprawianie, uzupełnianie i wyjaśnianie podmiotowych środków dowodowych.
29. Forma i postać składanych podmiotowych i przedmiotowych środków dowodowych.
30. Omówienie rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. poz. 2415).
31. Omówienie rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. poz. 2452).
IX. Przebieg trybu przetargu nieograniczonego i trybu podstawowego w wariancie 1 i 2 - analiza porównawcza
32. Wszczęcie postępowania.
33. Udostępnianie SWZ.
34. Terminy składania ofert.
35. Składanie i otwarcie ofert.
36. Badanie ofert i omówienie przesłanek odrzucenia.
37. Ocena ofert oraz kryteria oceny ofert.
38. Ocena podmiotowa wykonawców.
39. Wybór najkorzystniejszej oferty.
40. Prowadzenie i dokumentowanie negocjacji oraz składanie, badanie i ocena ofert oraz ofert dodatkowych w trybie podstawowym w wariantach 1 i 2
41. Termin związania ofertą.
42. Zakończenie postępowania - zawarcie umowy.
43. Zakończenie postępowania - unieważnienie postępowania.
44. Obowiązki informacyjne zamawiającego.
45. Ogłoszenie o wykonaniu umowy.
X. SPECYFIKACJA WARUNKÓW ZAMÓWIENIA (SWZ)
46. SWZ w trybie przetargu nieograniczonego i trybie podstawowym - różnice i podobieństwa.
47. Dokonywanie zmian treści SWZ.
48. Wyjaśnianie treści SWZ.
SZKOLENIE DOSTĘPNE RÓWNIEŻ W FORMIE ON-LINE
SPRAWDŹ >>>
Chcesz wiedzieć więcej na temat Prawa Zamówień Publicznych
Czytaj portal wPrzetargach.pl - komentarze, dokumenty, pytania, opinie prawne - kliknij >>>>>
###TO_TOP###