Formularz zgłoszeniowy:
Zapraszamy do ZAKOPANEGO, jednego z najpiękniejszych miejsc w górach, na Zjazd Kadry Zarządzającej z zakwaterowaniem i wyżywieniem pt.:
Zamówienia publiczne dla kadry zarządzającej (kierowniczej)
Program szkolenia jest ukierunkowany na zarządzanie udzielaniem zamówień publicznych oraz uniknięcie naruszenia dyscypliny finansów publicznych przy udzielaniu zamówień publicznych
Celem szkolenia jest:
Udział w szkoleniu umożliwi uniknięcie błędów w zarządzaniu procesem przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz uniknięcie naruszenia dyscypliny finansów publicznych przy udzielaniu zamówień publicznych
Autorem materiałów szkoleniowych jest Józef Edmund Nowicki
ORAZ WSPANIAŁY WYPOCZYNEK I NIEPOWTARZALNY KLIMAT POLSKICH GÓR.
Część 1. Szacowanie wartości zamówienia
1. Kryteria tożsamości przedmiotowej, podobieństwa funkcjonalnego, tożsamości czasowej zamówienia oraz wykonania zamówienia przez jednego wykonawcę.
2. Ustalanie wartości zamówienia z uwzględnieniem zamówień uzupełniających.
3. Ustalanie wartości zamówienia przez wyodrębnioną jednostkę organizacyjną zamawiającego posiadająca samodzielność finansową.
4. Ustalanie wartości zamówienia na usługi lub dostawy powtarzające się okresowo lub podlegające wznowieniu.
5. Ustalanie wartości zamówienia na dostawy udzielane na podstawie umowy dzierżawy, najmu lub leasingu na czas nieoznaczony lub czas oznaczony.
6. Ustalanie wartości zamówienia na usługi bankowe lub inne usługi finansowe, usługi ubezpieczeniowe.
7. Ustalanie wartości zamówienia na usługi lub dostawy z uwzględnieniem prawa opcji.
8. Ustalanie wartości zamówienia na wykonanie robót budowlanych.
9. Szacowanie podobnych dostaw oraz „podobnych” usług.
10. Ustalanie wartości zamówienia na zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych.
11. Ustalanie wartości zamówienia, gdy zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych albo udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania.
12. Zmiana ustalonej wartości zamówienia.
13. Jak stosować art. 30 ust. 4 Pzp (odpowiednik dawnego art. 6a Pzp2004).
Część 2. Zamawiający
14. Odpowiedzialność zamawiającego za przygotowanie i przeprowadzenia postępowania.
15. Jak należy udzielać zamówień w grupie zakupowej.
16. Treść porozumienia zawartego pomiędzy zamawiającymi w ramach grupy zakupowej.
17. Odpowiedzialność poszczególnych zamawiających w ramach grupy zakupowej.
Część 3. Komisja przetargowa i konflikty interesów
18. Powołanie komisji przetargowej.
19. Omówienie regulaminu komisji przetargowej.
20. Zmiany w składzie komisji przetargowej.
21. Odpowiedzialność kierownika zamawiającego i członków komisji przetargowej
22. Powołanie biegłego. 23. Ustawowe obowiązki komisji przetargowej.
24. Odstąpienie od powołania komisji przetargowej.
25. Kiedy wystąpi konflikt interesów.
26. Kto i kiedy składa oświadczenia o wyłączeniu z postępowania?
Część 4. Wstępne konsultacje rynkowe i wcześniejsze zaangażowanie wykonawców
27. Przeprowadzenie wstępnych konsultacji rynkowych.
28. Postępowanie zamawiającego w przypadku wcześniejszego zaangażowania wykonawców.
Część 5. Ustalenie niektórych warunków zamówienia
29. Podział zamówienia na części.
30. Kiedy może powstać zarzut nie podzielenia zamówienia na części.
31. Określanie w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia na usługi lub roboty budowlane wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia.
Część 6. WADIUM
32. Wnoszenie wadium i formy wadium.
33. Zatrzymanie wadium.
Część 7. Opis przedmiotu zamówienia
34. Opisanie przedmiotu w sposób jednoznaczny i wyczerpujący, za pomocą dostatecznie dokładnych i zrozumiałych określeń, uwzględniając wszystkie wymagania i okoliczności mogące mieć wpływ na sporządzenie oferty.
35. Opisanie przedmiotu zamówienia w sposób, który mógłby utrudniać uczciwą konkurencję.
36. Opisanie przedmiotu zamówienia przez wskazanie znaków towarowych.
37. Określenie w opisie przedmiotu zamówienia na usługi lub roboty budowlane wymagania zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy - Kodeks pracy.
38. Opis przedmiotu zamówienia na wykonanie robót budowlanych.
39. Opis przedmiotu zamówienia na zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych.
40. Wizja lokalna i zapisy w SWZ dotyczące wizji lokalnej.
Część 8. Przedmiotowe środki dowodowe
41. Charakter przedmiotowych środków dowodowych.
42. Zasady składania przedmiotowych środków dowodowych.
43. Uzupełnianie i składanie przedmiotowych środków dowodowych.
Część 9. Warunki udziału w postępowaniu
44. Określenie warunków udziału w postępowaniu.
45. Zasada żądania od wykonawców środków dowodowych w sposób proporcjonalny do przedmiotu zamówienia oraz umożliwiający ocenę zdolności wykonawcy do należytego wykonania zamówienia.
46. Określenie minimalnych poziomów zdolności.
47. Przedstawienie przykładowych zapisów dotyczących warunków udziału w postępowaniu z ich analizą.
Część 10. Podmioty trzecie
48. Poleganie na zasobach podmiotów trzecich.
49. Treść zobowiązania.
50. Ocena podmiotu trzeciego w zakresie warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw wykluczenia.
Część 11. Podmiotowe środki dowodowe
51. Omówienie oświadczeń o dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw wykluczenia.
52. Badanie aktualności oświadczeń i dokumentów.
53. Poprawianie, uzupełnianie i wyjaśnianie podmiotowych środków dowodowych.
Część 18. Przetarg nieograniczony. Procedura odwrócona. Procedura zasadnicza. Procedura z odstąpieniem żądania JEDZ-a.
54. Wszczęcie postępowania.
55. Udostępnianie SIWZ.
56. Badanie ofert i omówienie przesłanek odrzucenia.
57. Ocena ofert.
58. Ocena podmiotowa wykonawców.
59. Wybór najkorzystniejszej oferty.
60. Termin związania ofertą.
61. Zakończenie postępowania - zawarcie umowy.
62. Zakończenie postępowania - unieważnienie postępowania.
63. Obowiązki informacyjne zamawiającego.
Część 12. SPECYFIKACJA WARUNKÓW ZAMÓWIENIA (SWZ)
64. Dokonywanie zmian treści SWZ.
65. Wyjaśnianie treści SWZ.
Część 13. Tryb podstawowy i jego przebieg w wariantach 1 i 2.
66. Omówienie przebiegu trybu podstawowego od wszczęcia postępowania do zawarcia umowy albo unieważnienia postępowania w wariancie 1 i 2..
Część 14. Umowa w sprawie zamówienia publicznego i jej wykonanie
67. Zakazane postanowienia umowne.
68. Obligatoryjne postanowienia umowne.
69. Obligatoryjne postanowienia umowne w umowie o roboty budowlane.
70. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy.
71. Jak dokonywać zmian w umowie. Zmiany dopuszczalne i zmiany niedopuszczalne.
72. Zmiany umowy wynikające ze zmiany cen materiałów i kosztów związanych z realizacja zamówienia.
73. Opcja.
74. Specyfika wynagrodzenia ryczałtowego i zmiany tego wynagrodzenia.
Część 15. Tryb zamówienia z wolnej ręki
75. Omówienie przesłanek wyboru trybu zamówienia z wolnej ręki (art. 214 pkt 1-2 i 5-9 Pzp).
76. Jak powinno „wyglądać” zaproszenie do negocjacji
Wśród Uczestników rozlosowane zostaną nagrody: 1 licencja ProPublico i 1 licencja PPWydatki.
Program ProPublico wraz z Platformą e-ProPublico, to kompleksowy i bezpieczny system informatyczny, który wspiera użytkownika w przygotowaniu i prowadzeniu zamówienia publicznego w formie elektronicznej zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych, realizując postępowania prowadzone w trybach przewidzianych w ustawie, jak również zamówienia pozaustawowe do 130 000 zł.
Oprogramowanie zapewnia sprawne przygotowanie, prowadzenie i dokumentowanie zamówień od momentu wszczęcia postępowania, poprzez złożenie ofert, ich ocenę, kończąc na zawarciu umowy i ewidencjonowaniu przebiegu jej realizacji.
Absolutną nowością oraz czynnikiem wyróżniającym system ProPublico na rynku, jest jego integracja z rządową platformą e-Zamówienia oraz Dziennikiem Urzędowym Unii Europejskiej w zakresie automatycznej publikacji formularzy ogłoszeń z poziomu aplikacji.
ProPublico w sposób optymalny usprawnia pracę nad zamówieniami publicznymi zapewniając łatwą ewidencję danych, automatyczne tworzenie dokumentów oraz szybki dostęp do wszelkiego rodzaju danych statystycznych i zestawień raportowych. Aktualna cena brutto licencji to: 3 554,70 zł .
Program przeznaczony do ewidencji i kontroli wydatków do 130 000 zł. Program umożliwia klasyfikację wydatków po określonych grupach asortymentowych oraz kontrolę sumy wydatków w każdej z grup.
Narzędzie posiada moduł do tworzenia bazy wykonawców oraz pozwala w prosty sposób tworzyć raporty i zestawienia z określonego zakresu wydatków z możliwością eksportu danych do pliku CSV.
Chcesz wiedzieć więcej na temat Prawa Zamówień Publicznych
Czytaj portal wPrzetargach.pl - komentarze, dokumenty, pytania, opinie prawne - kliknij >>>>>
Na Państwa życzenie możemy zrealizować powyższy temat w charakterze szkolenia wewnętrznego. Jeśli chcą Państwo uzyskać dodatkowe informacje lub mają pytania dotyczące szkolenia, prosimy o kontakt pod numerem telefonu.
59 822 34 56 lub na adres e-mail szkolenia@szkoleniaekspert.pl