Elektronizacja zamówień publicznych z miniPortalem. Elektroniczne faktury w przetargach - Łódź

Zapraszamy na szkolenie pt.

Przygotowanie do udzielania zamówień publicznych z wykorzystaniem miniPortalu
Obowiązek elektronicznego fakturowania w zamówieniach publicznych
Tryb zamówienia z wolnej ręki od A do Z

Termin: 29 marca 2019r.
Miejsce: Łódź
Cena: 399,00 zł netto od osoby
Trener: Józef Edmund Nowicki

właściciel i ekspert wiodący w kancelarii specjalizującej się w doradztwie prawnym z zakresu stosowania przepisów o zamówieniach publicznych. Autor komentarzy do ustawy - Prawo zamówień publicznych i ponad 500 publikacji z dziedziny prawa zamówień publicznych …

więcej o Józef Edmund Nowicki

Celem szkolenia jest:

  • przygotowanie zamawiających do udzielania zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego z wykorzystaniem miniPortalu,
  • omówienie zasad składania ofert, oświadczeń i dokumentów w elektronicznych zamówieniach,
  • omówienie komunikacji zamawiającego z wykonawcą w postępowaniu z wykorzystaniem miniPortalu i w postępowaniu poniżej progów unijnych,
  • omówienie zagadnień związanych z weryfikacja podpisu elektronicznego,
  • przygotowanie zamawiających do obowiązku elektronicznego fakturowania w zamówieniach publicznych o wartości powyżej 30.000 euro z wykorzystaniem Platformy Elektronicznego Fakturowania (PEF) - OBOWIĄZEK OD 18 KWIETNIA 2019 R.

    Od 18 kwietnia 2019 r. wchodzi obowiązek przesyłania drogą elektroniczną faktur elektronicznych oraz innych dokumentów elektronicznych związanych z realizacją zamówień publicznych o wartości przekraczającej 30.000 euro, a także z realizacją koncesji na roboty budowlane lub usługi oraz partnerstwa publiczno-prywatnego za pośrednictwem specjalnego systemu teleinformatycznego, zwanego Platformą Elektronicznego Fakturowania. 
  • omówienie przygotowania i przeprowadzenia postępowania w trybie zamówienia z wolnej ręki.

PROGRAM SZKOLENIA :

1. Regulacje prawne w zakresie elektronizacji zamówień publicznych.

2. Forma pisemna a forma elektroniczna.

3. Kwalifikowany podpis elektroniczny i weryfikowanie podpisu elektronicznego.

4. Forma i postać oświadczeń i dokumentów składanych w postępowaniach z wykorzystaniem miniPortalu i w postępowaniu poniżej progów unijnych.

5. Błędy w sporządzaniu dokumentów w postaci elektronicznej w postępowaniach, w których ma zastosowanie elektronizacja zamówień.

6. Jak powinna przebiegać komunikacja zamawiającego z wykonawcą w postępowaniu z wykorzystaniem miniPortalu i w postępowaniu poniżej progów unijnych.

7. Przygotowanie do przeprowadzania przetargu nieograniczonego z wykorzystaniem miniPortalu.

8. Omówienie funkcjonowania miniPortalu.

  • komunikacja pomiędzy zamawiającym a wykonawcą
  • przygotowanie postępowania
  • publikacja postępowania
  • zmiana oferty i wycofanie oferty
  • jak posługiwać się aplikacją do szyfrowania i deszyfrowania ofert
  • złożenie oferty i szyfrowanie oferty z wykorzystaniem klucza publicznego
  • otwarcie ofert i deszyfrowanie ofert z wykorzystaniem klucza prywatnego
  • zakończenie i unieważnienie postępowania
  • lista wszystkich postępowań

9. Jak przygotować SIWZ do postępowań objętych elektronizacją?

  • zapisy w SIWZ związane z elektronizacją zamówień publicznych

    10. Elektroniczne fakturowanie w zamówieniach publicznych.

    • kogo dotyczy obowiązek przesyłania drogą elektroniczną ustrukturyzowanych faktur elektronicznych oraz innych ustrukturyzowanych dokumentów elektronicznych związanych z realizacją zamówień publicznych
    • prawa i obowiązki wykonawca w zakresie wysyłania ustrukturyzowanych faktur elektronicznych do zamawiającego za pośrednictwem platformy
    • przesyłania drogą elektroniczną ustrukturyzowanych faktur elektronicznych oraz innych ustrukturyzowanych dokumentów elektronicznych związanych z realizacją zamówień, do których w przypadku zamówień publicznych, do których nie stosuje się przepisów ustawy - Prawo zamówień publicznych
    • obowiązek posiadania konta na platformie
    • dane jakie musi zawierać ustrukturyzowana faktura elektroniczna
    • zasady przesyłania drogą elektroniczną ustrukturyzowanych faktur elektronicznych oraz innych ustrukturyzowanych dokumentów elektronicznych związanych z realizacją zamówień publicznych za pośrednictwem platformy

    11. Wszczęcie postępowania w trybie zamówienia z wolnej ręki.

    12. Jakie treści powinna zawierać treść zaproszenia do negocjacji?

    13. Jakie treści powinien zawierać protokół z negocjacji?

    14. Jak udzielać zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1, 3, 4, 6 i 7 Pzp?

    15. W jakich przypadkach ma zastosowanie ogłoszenie ex-ante?

    16. Kiedy należy zawiadomić Prezesa UZP o wszczęciu postępowania?

    17. Jak sporządzić protokół postępowania w trybie zamówienia z wolnej ręki?

    18. Omówienie najczęściej występujących naruszeń w trybie zamówienia z wolnej ręki.

    Dodatkowe materiały:

    • zaproszenie do negocjacji w trybie zamówienia z wolnej ręki  (w wersji edytowalnej)
    • zawiadomienie Prezesa UZP o wszczęciu postępowania w trybie zamówienia z wolnej ręki (w wersji edytowalnej)
    • komentarz do udzielania zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1, 3-4, 6-7 Pzp (w postaci e-booka)
    • komentarz do elektronicznego fakturowania w zamówieniach publicznych (w postaci e-booka)
    • ZESZYT ORZECZNICZY NR 1 - unikatowa publikacja zawierająca najnowsze orzecznictwo dotyczące opisu przedmiotu zamówienia, warunków udziału w postępowaniu i rażąco niskiej ceny (w postaci e-booka)

    Harmonogram

    • 9:00
    • 15:00
    Dzień 1

    Opinie uczestników

    Co do samego szkolenia to oceniam je pozytywnie pod względem merytorycznym tj. znajomość tematu przez Pana Józefa Nowickiego oraz możliwość zadawania nieograniczonej liczby pytań, przed którymi prowadzący się nie wzbraniał. Takie podejście sprawiło, że uczestnicy aktywnie włączali się do dyskusji i przedstawiali swoje problemy związane z udzielaniem zamówień publicznych. Szkolenie, pod względem organizacyjnym – także oceniam pozytywnie.
    Irena Kanbur
    Kancelaria Prezydenta RP
    Uczestniczyłam w szkoleniach Pana Nowickiego już parę razy i nigdy się nie zawiodłam. Duża wiedza, umiejętność jej przekazania oraz miła atmosfera na zajęciach oto główne zalety. Na pewno będę jeszcze nie raz korzystać z fachowości Pana Nowickiego. Uważam że jest jednym z lepszych szkoleniowców w tej dziedzinie.
    Weronika Stachura
    Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej

    Informacje organizacyjne

    Termin: 29 marzec 2019r.
    Miejsce: Łódź
    Cena: 399,00 zł netto od osoby
    zw. z VAT dla opłacających szkolenie ze środków publicznych
    w tym przypadku prosimy o wypełnienie i przesłanie do nas
    Oświadczenia o zwolnieniu z VAT >>
    Brak oświadczenia będzie skutkował wystawieniem faktury z naliczonym 23% VATem.

    Cena zawiera

    • Materiały szkoleniowe
    • Konsultacje z Wykładowcą podczas szkolenia
    • Imienny Certyfikat Uczestnictwa
    • Poczęstunki podczas przerw kawowych oraz lunch

    Galeria ze szkolenia

    Galeria
    Szkolenia - Józef Edmund Nowicki
    Galeria
    Szkolenia - Józef Edmund Nowicki
    Galeria
    Elektronizacja zamówień publicznych z miniPortalem. Elektroniczne faktury w przetargach - Łódź

    Chcesz wiedzieć więcej na temat Prawa Zamówień Publicznych

    Czytaj portal wPrzetargach.pl - komentarze, dokumenty, pytania, opinie prawne - kliknij >>>>>

    ZAPISZ SIĘ NA SZKOLENIE JUŻ DZIŚ. Ilość miejsc ograniczona.

    Na Państwa życzenie możemy zrealizować powyższy temat w charakterze szkolenia wewnętrznego. Jeśli chcą Państwo uzyskać dodatkowe informacje lub mają pytania dotyczące szkolenia, prosimy o kontakt pod numerem telefonu.

    59 822 34 56 lub na adres e-mail szkolenia@szkoleniaekspert.pl