Zapraszamy na szkolenie pt.
Jak prawidłowo sporządzać ogłoszenia, SIWZ, wezwania i zawiadomienia wykonawców?
Jak uniknąć błędów w dokumentacji postępowania?
RODO w zamówieniach publicznych
Szkolenie ma charakter warsztatowy i praktyczny.
Podczas szkolenia wykładowca przedstawi i omówi najważniejsze dokumenty mające zastosowanie w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego m. in.:
zasady ich tworzenia oraz nieprawidłowości występujące w tych dokumentach.
Wykładowca omówi również przepisy ustawy z dnia 21 lutego 2019 r. wprowadzającej przepisy RODO do ustawy - Prawo zamówień publicznych.
Jak prawidłowo wypełniać wzory ogłoszeń i zamieszczać ogłoszenia
1. Omówienie zasad zamieszczania ogłoszeń w Biuletynie Zamówień Publicznych i publikowania w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej.
2. Omówienie elementów ogłoszenia o zamówieniu.
3. Obowiązki zamawiającego w przypadku zmiany treści ogłoszenia. 4. Obowiązki zamawiającego w przypadku zmiany treści SIWZ rzutującej na zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu.
5. Jak wypełniać ogłoszenia zamieszczane w Biuletynie Zamówień Publicznych i opublikowane w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej:
6. Jak prawidłowo sporządzać wezwania i zawiadomienia wykonawców:
Jak prawidłowo wyjaśniać i dokonywać zmian treści SIWZ
7. Różnica między zmianą a wyjaśnianiem treści SIWZ na przykładach zapytań wykonawców z praktyki.
8. Jak formułować dokumenty dotyczące zmiany i wyjaśnienia treści SIWZ - przykłady.
9. Jakie błędy popełnia się w przypadku sporządzania SIWZ.
10. Obowiązki zamawiającego w przypadku dokonania zmiany i wyjaśniania treści SIWZ.
Jak prawidłowo wypełnić protokół postępowania
11. Omówienie „krok po kroku” sporządzanie protokołu postępowania, z uwzględnieniem podziału zamówienia na części, zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 Pzp.
Obowiązki informacyjne zamawiającego
12. Omówienie czynności dokonywanych przez zamawiającego po odrzuceniu oferty, wykluczeniu z postępowania, wyborze najkorzystniejszej oferty oraz unieważnienia postępowania - w „procedurze odwróconej”.
13. Jak prawidłowo sporządzać zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty?
14. Postępowanie zamawiającego w związku z wprowadzeniem przepisów ustawy z dnia 21 lutego 2019 r. wprowadzającej przepisy RODO do ustawy - Prawo zamówień publicznych:
Chcesz wiedzieć więcej na temat Prawa Zamówień Publicznych
Czytaj portal wPrzetargach.pl - komentarze, dokumenty, pytania, opinie prawne - kliknij >>>>>
Na Państwa życzenie możemy zrealizować powyższy temat w charakterze szkolenia wewnętrznego. Jeśli chcą Państwo uzyskać dodatkowe informacje lub mają pytania dotyczące szkolenia, prosimy o kontakt pod numerem telefonu.
59 822 34 56 lub na adres e-mail szkolenia@szkoleniaekspert.pl