Jak przejść z KPiR na pełną księgowość ?
Jak zbudować bilans otwarcia w nowo powstałej spółce z o.o.?
Jak rozliczać podmioty gospodarcze podatkowo i bilansowo będące na pełnej księgowości?
Zapraszamy na KURS z zakresu RACHUNKOWOŚCI, którego zadaniem jest nauczenie Uczestników prowadzenia pełnej księgowości.
Celem kursu jest przekazania praktycznej wiedzy, krok po kroku jak prowadzić księgi rachunkowe. Kurs zaczynamy od podstaw. Każde spotkanie to minimum teorii i jak najwięcej praktyki. Pracujemy na przykładach dzięki czemu bardzo szybko przyswoisz omawiany materiał.
Wiedza zdobyta podczas kursu powinna pozwolić Ci na prowadzenie ksiąg rachunkowych w firmach handlowych i usługowych, a także po rozszerzeniu swojej wiedzy o zagadnienia związane z rachunkiem kosztów, także w firmach produkcyjnych.
Kurs przygotuje także osoby do prowadzenia ksiąg rachunkowych w biurze rachunkowym.
1. Funkcjonowanie kont. Ewidencja zdarzeń gospodarczych
2. Charakterystyka aktywów i pasywów. Operacje gospodarcze
3. Wynik finansowy
4. Rzeczowe aktywa trwałe
5. Zapasy
6. Odpisy aktualizujące
7. Pasywa
8. Przejście z księgi przychodów i rozchodów na księgi rachunkowe – aspekty praktyczne
Spotkanie 1:
Funkcjonowanie kont. Ewidencja zdarzeń gospodarczych
a) Jak działa konto księgowe
b) Jak ewidencjonować operacje na kontach księgowych
c) Jak łączyć i dzielić konta
d) Co to jest strono czarne i czerwone
e) Jak sporządzić uproszczony bilans
Spotkanie 2
Charakterystyka aktywów i pasywów. Operacje gospodarcze
a) Czym są aktywa i pasywa
b) Co to jest równowaga bilansowa
c) Jakie są zasady rachunkowości
d) Jakie są rodzaje operacji gospodarczych
Spotkanie 3:
Wynik finansowy
a) Co to są przychody i koszty?
b) Jak dzielić koszty według rodzaju
c) Czym są miejsca powstania kosztów
d) Jak sporządzić wariant kalkulacyjny i porównawczy rachunku zysków i strat
Spotkanie 4:
Rzeczowe aktywa trwałe
a) Czym są środki trwałe
b) Co to są wartości niematerialne prawne
c) Jak naliczać amortyzacje i jakie są jej rodzaje
d) Jak ewidencjonować amortyzację
e) Co to jest trwała utrata wartości
Spotkanie 5:
Zapasy
a) Jaki jest podział zapasów
b) Jak wyceniać zapasy
c) Jak wycenić rozchód zapasów
d) Jak ustalić koszt wyrobu gotowego
e) Co to są odchylenia od cen ewidencyjnych
f) Jak dokonać inwentaryzacji
Spotkanie 6:
Odpisy aktualizujące
a) Co to są odpisy aktualizujące
b) Kiedy należy dokonać odpisu
c) Jak zaksięgować odpisy aktualizujące
d) Czym się różnią należności przedawnione od umorzonych
Spotkanie 7:
Pasywa
a) Jakie są rodzaje kapitałów
b) Jak ustalać kapitał z aktualizacji wyceny
c) Czym są rozliczenia międzyokresowe
d) Jak rozliczyć dotacje na środki trwałe
Spotkanie 8:
Przejście z księgi przychodów i rozchodów na księgi rachunkowe – aspekty praktyczne
a) Na co należy zwrócić uwagę przechodząc z KPiR na pełną księgowość?
b) Co sprawia największe trudności?
c) Jak zbudować bilans otwarcia?
Jeśli jesteś zainteresowany udziałem w Kursie prześlij nam już TERAZ zgłoszenie.
ZGŁOSZENIE będzie w tym momencie dla Ciebie NIEZOBOWIĄZUJĄCE.
Jest ono niezbędne dla nas, gdyż będziemy mogli sprawdzić, czy się kwalifikujesz do uzyskania wsparcia publicznego, będziemy śledzić terminy naboru wniosków oraz będziemy Cię o wszystkim informować.
WAŻNE: nabory składania wniosków mogą zostać uruchomione już w styczniu.
Dlatego – już TERAZ prześlij ZGŁOSZENIE.
Dodatkowo, aby się chronić w polu „Uwagi” możesz wpisać „udział w kursie uzależniony od otrzymania dofinansowania”.
Na Państwa życzenie możemy zrealizować powyższy temat w charakterze szkolenia wewnętrznego. Jeśli chcą Państwo uzyskać dodatkowe informacje lub mają pytania dotyczące szkolenia, prosimy o kontakt pod numerem telefonu.
59 822 34 56 lub na adres e-mail szkolenia@szkoleniaekspert.pl