Jak zgodnie z obowiązującymi przepisami podatkowymi oraz bilansowymi rozliczać ŚRODKI TRWAŁE?
1. Co w sytuacji gdy np. zakupiliśmy nieruchomość wraz z gruntem? Jak to rozdzielić?
2. Czy znamy Krajowy Standard Rachunkowości nr 11, który obowiązuje nas wszystkich?
3. Co w sytuacji gdy przy zakupie środka trwałego powstały różnice kursowe?
4. A jeśli środek trwały został sfinansowany z kredytu? Jak będzie wyglądało ujęcie odsetek, prowizji i innych kosztów związanych z kredytem?
5. Co gdy amortyzacja będzie inna dla celów podatkowych, a inna dla celów bilansowych?
6. Jak rozliczyć dotację otrzymaną na środki trwałe? A w szczególności jak ją ująć w sytuacji, gdy ją otrzymamy a środek trwały już dawno jest amortyzowany?
1. Metody i zasady amortyzacji podatkowej i bilansowej
2. Remont a ulepszenie
3. Środki trwałe w budowie – różnice kursowe, koszty finansowania zewnętrznego
4. Wartość początkowa środka trwałego
5. Środki trwałe sfinansowane z dotacji
6. Utrata wartości środków trwałych
Każde z powyższych zagadnień omówione zostanie na przykładach w postaci księgowań na kontach.
Na Państwa życzenie możemy zrealizować powyższy temat w charakterze szkolenia wewnętrznego. Jeśli chcą Państwo uzyskać dodatkowe informacje lub mają pytania dotyczące szkolenia, prosimy o kontakt pod numerem telefonu.
59 822 34 56 lub na adres e-mail szkolenia@szkoleniaekspert.pl