Celem szkolenia jest przedstawienie przebiegu przetargu nieograniczonego od ogłoszenia o zamówieniu do podpisania umowy oraz trybu zamówienia z wolnej ręki.
Podczas szkolenia zostaną omówione problemy, które pojawiły się po 18 października 2018 r. oraz sposoby ich rozwiązania w oparciu o orzecznictwo Krajowej Izby Odwoławczej.
Celem szkolenia jest również nabycie wiedzy i praktycznych umiejętności niezbędnych do sporządzania ogłoszeń, SIWZ, informacji o odrzuceniu oferty, wykluczeniu z postępowania, wyborze najkorzystniejszej oferty oraz unieważnienia postępowania, a także protokołu postępowania.
Praktyczny i warsztatowy charakter szkolenia oraz wiedza przekazana na szkoleniu pozwoli na uniknięcie wielu błędów skutkujących unieważnieniem postępowania, nieważnością umowy oraz nałożeniem dotkliwej korekty finansowej
Uczestnicy szkolenia otrzymają:
1. Dlaczego warto wybrać miniPORTAL? Zalety miniPORTALU.
2. Zamieszczenie ogłoszenia w BZP.
3. Wszczęcie postępowania.
4. Publikacja formularza postępowania na miniPORTALU.
5. Na co należy zwrócić uwagę wypełniając ogłoszenie o zamówieniu.
6. Zamieszczenie dokumentacji postępowania na stronie internetowej zamawiającego.
7. Jak dokonywać zmiany ogłoszenia - zmiany istotne i nieistotne.
8. Postępowanie zamawiającego w przypadku, gdy zmiana SIWZ będzie prowadzić do zmiany ogłoszenia o zamówieniu.
9. Jak ustalać nowy termin składania ofert, przypadku, gdy zmiana SIWZ będzie prowadzić do zmiany ogłoszenia o zamówieniu.
10. Pobieranie klucza publicznego do szyfrowania ofert.
11. Składanie, wycofywanie i zamiana oferty.
12. Klucz prywatny. Deszyfrowanie ofert.
13. Jawność otwarcia ofert.
14. Zakończenie postępowania.
15. Które dokumenty podlegają udostępnieniu już po otwarciu ofert w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie orzecznictwa KIO oraz sądowego.
16. Czynności zamawiającego po otwarciu ofert a przed badaniem ofert.
17. Wszystko o składaniu oświadczenia o grupie kapitałowej.
18. Ocena dokumentów potwierdzających wniesienie wadium.
19. Jak prawidłowo wykonawca powinien wnieść wadium w elektronicznym przetargu.
20. Zapisy dotyczące wadium w SIWZ.
21. Badanie ofert i ocena ofert w procedurze odwróconej.
22. Postać elektroniczna oferty.
23. Badanie aktualności składanych oświadczeń i dokumentów.
24. Składanie dokumentów przedmiotowych, próbek oraz przedstawienie wizualizacji.
25. W jakiej formie i postaci wykonawca powinien złożyć wymagane oświadczenia i dokumenty. Dokument elektroniczny i elektroniczna kopia dokumentu.
26. Jak i kiedy wzywać wykonawcę do złożenia oświadczeń, dokumentów i pełnomocnictw na podstawie art. 26 ust. 1, 3, 3a i 4 Pzp?
27. Wybór oferty.
28. Postępowanie zamawiającego w przypadku odrzucenia ofert po ocenie podmiotowej wykonawcy.
29. Termin związania ofertą. Przedłużenie terminu związania ofertą. Kiedy można wybrać ofertę po upływie terminu związania ofertą.
30. Postępowanie w przypadku uchylania się wykonawcy od zawarcia umowy. W jakich przypadkach zamawiający może uznać, że wykonawca uchyla się od zawarcia umowy.
31. Kiedy zamawiający może unieważnić postępowanie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 Pzp bez wyboru najkorzystniejszej oferty.
32. Wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
33. Przechowywanie dokumentacji postępowania.
34. Zamówienie z wolnej ręki przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Negocjacje. Przesyłanie dokumentów.
Chcesz wiedzieć więcej na temat Prawa Zamówień Publicznych
Czytaj portal wPrzetargach.pl - komentarze, dokumenty, pytania, opinie prawne - kliknij >>>>>
Na Państwa życzenie możemy zrealizować powyższy temat w charakterze szkolenia wewnętrznego. Jeśli chcą Państwo uzyskać dodatkowe informacje lub mają pytania dotyczące szkolenia, prosimy o kontakt pod numerem telefonu.
59 822 34 56 lub na adres e-mail szkolenia@szkoleniaekspert.pl